
Ügyfélszolgálati „Call center” típusú feladat
Ügyfélszolgálati gyakornok munkakörbe keresünk 1 fő szezonális segítséget az őszi szezonra, a Flotta csapatába.
A gyakornok feladatköre: Flotta ügyfélszolgálat és adminisztráció. Betanítást igénylő szezonális munka ismétlődő rutinfeladatokkal. Helyismeret, némi termék ismeret, és AKH eszközök/rendszerek ismerete szükséges, emiatt ideális esetben a szezonokra ugyanazokat a kölcsönzött személyeket szeretnénk foglalkoztatni.
2025.augusztus 25. - november 30.
A gyakornok feladatköre: Flotta ügyfélszolgálat és adminisztráció. Betanítást igénylő szezonális munka ismétlődő rutinfeladatokkal. Helyismeret, némi termék ismeret, és AKH eszközök/rendszerek ismerete szükséges, emiatt ideális esetben a szezonokra ugyanazokat a kölcsönzött személyeket szeretnénk foglalkoztatni.
2025.augusztus 25. - november 30.
Feladatok
• Kimenő hívások indítása (gumicsere szolgáltatáshoz kapcsolódóan - nem értékesítés, hanem tájékoztatás)
• Reklamáció- és panaszkezelés, kivizsgálás
• Rendelések felvétele, feldolgozása, időpont egyeztetés
• Szolgáltatások szervezése, egyeztetése (telefonos időpontfoglalások rögzítése)
• Rendelésekhez, ajánlatokhoz kapcsolódó adminisztrációs feladatok elvégzése
• Kiszállítási problémák kezelése
• Kapcsolattartás a flottaügyfelekkel
• Kapcsolattartás az társosztályokkal
• Adminisztrációs feladatok Excelben és a vállalat saját rendszereiben
Elvárások
• pontosság, precizitás
• udvarias, kommunikatív személyiség
Egyéb
Egyéb:
Munkaidő: heti 25-30 óra, blokkosítva H-Cs napokra, mert a munkaterhelés hétfőn a legerősebb, majd a hétvége felé haladva csökken, 08:00 – 17:00, 1 óra ebédszünet
Otthoni munkavégzés: 1. szezonban nem lehetséges, 2. szezontól heti 1 nap HO