
Onsite IT Support Technician
A DEKRA 1925-ös alapítása óta az innovatív gondolkodás hagyományán keresztül biztosítja az emberek technológiával és környezettel való biztonságos kapcsolatát. Ezt a szemléletet igyekszünk minden tevékenységünkben megvalósítani – legyen szó munkatársaink gyakorlati feladatairól vagy az irodai élet közösségformáló erejéről.
Mindössze két év alatt a DEKRA Technology & Services egy koncepcióból gyorsan növekvő vállalattá vált, amely ma már az anyavállalat globális IT infrastruktúrájának egyik alappillére.
Mindössze két év alatt a DEKRA Technology & Services egy koncepcióból gyorsan növekvő vállalattá vált, amely ma már az anyavállalat globális IT infrastruktúrájának egyik alappillére.
Feladatok
• Helyszíni, gyakorlati IT támogatás biztosítása az irodában és a felhasználók számára: PC-k/laptopok, perifériák, nyomtatók, tárgyalótermi AV rendszerek és mobil eszközök.
• Windows 10/11 kliensek és szabványos vállalati szoftverek (pl. Microsoft 365/Office, együttműködési eszközök) telepítése, konfigurálása és karbantartása.
• Incidensek és szolgáltatási kérelmek kezelése az ITSM eszközön keresztül (jegyek kezelése, priorizálás, eszkaláció, időben történő megoldás, felhasználói kommunikáció).
• Új belépők, áthelyezések és kilépők dokumentálása és végrehajtása: fiók létrehozása, hardver biztosítása, hozzáférési jogok (központi IT-vel együttműködve).
• Hardverhibák elhárítása (komponenscsere, képalkotás), hardver IMAC (telepítés, mozgatás, hozzáadás, módosítás), alapvető hálózati csatlakoztatás (LAN portok, VLAN információk a hálózati csapattól), perifériák beállítása.
• Kapcsolattartás 2./3. szintű csapatokkal (végfelhasználói, infrastruktúra, hálózat, biztonság) és külső szolgáltatókkal eszkaláció esetén.
• VIP felhasználók és üzletileg kritikus események támogatása helyszínen (vezetői megbeszélések, townhallok).
• Eszközkészlet nyilvántartásának pontosságának fenntartása (kölcsönzések, tartalékok, visszavételek), tudásbázis cikkek és SOP-k készítése.
• IT biztonsági és megfelelőségi irányelvek betartása a napi működés során (pl. titkosítás, frissítések, biztonságos selejtezés).
Elvárások
• Legalább 2+ év tapasztalat helyszíni/asztali támogatásban vagy hasonló végfelhasználói támogatási szerepkörben, erős hibaelhárítási készségek Windows klienseken, Microsoft 365/Office, alapvető Active Directory (jelszó visszaállítás, csoporttagság), és általános vállalati alkalmazások terén, PC képalkotás, illesztőprogramok, BIOS/UEFI, nyomtatók és tárgyalótermi technológiák (Teams/Zoom/rendszerek) ismerete, jegykezelő/ITSM eszközök és SLA-alapú támogatás ismerete, kiváló ügyfélszolgálati, kommunikációs és dokumentációs készségek.
• Előny: alapvető hálózati ismeretek (DHCP/DNS, Wi-Fi, kábelezés), végponti biztonság vagy MDM (pl. Intune) tapasztalat, nagyobb, globális környezetben szerzett gyakorlati tapasztalat és együttműködés központi IT-vel.
• Informatikai tanulmányok vagy azzal egyenértékű szakmai tapasztalat.
• Folyékony angol nyelvtudás (további helyi nyelv vagy német előny).
• Hiszel abban, hogy az egész több, mint részeinek összege – azaz a csapatmunka elengedhetetlen a fejlődéshez.
• Nyitott vagy tudásmegosztásra és másoktól való tanulásra.
• Fontos számodra az oktatás és önfejlesztés.
• Úgy gondolod, hogy a munkahely nem csak munkavégzésre szolgál, hanem társas közeg is.
Egyéb
ALAPOK
• Meleg fogadtatás és dedikált támogatás a beilleszkedés során a People Care Manager, a funkcionális vezető és a csapattagok részéről.
• Minden segítség, hogy magabiztosan, kapcsolódva és készen állva kezdj el dolgozni.
• Céges notebook és telefon (magánhasználatra is).
• Utazási támogatás és többféle cafeteria lehetőség.
KARRIER ÉS SZEMÉLYES FEJLŐDÉS
• Hosszú távú karrierlehetőség személyes fejlesztési tervvel és coaching lehetőséggel.
• Folyamatos szakmai fejlődés: képzések hard és soft skillek terén – Udemy, Microsoft ESI, nyelvtanfolyamok és még sok más!
• Értékeljük az eredményeidet: az éves bónusz teljesítményalapú.
EGÉSZSÉGTÁMOGATÁS
• Gyümölcsök a konyhában.
• Ergonomikus eszközök – például sétapad megbeszélésekhez vagy szünetekhez.
• Medicare egészségbiztosítás (Blue csomag).
• Havi Life1 bérlet – érvényes a budapesti 6 helyszín bármelyikére fitnesz és wellness célokra.
• És említettük már, hogy az iroda tetején futópálya van?
SOKSZÍNŰ KÖZÖSSÉG ÉS KULTÚRA
• Kétnyelvű környezet és nemzetközi projektek.
• Rendszeresen szervezett csapatépítő események.
• Bizalomra építünk – rugalmas lehetőségeket kínálunk a munka-magánélet egyensúlyának biztosítására.
IRODAI KÖRNYEZET
• Vadonatúj iroda minden szükséges felszereléssel: kávé, italok, gyümölcsök és különböző zónák az igényeidhez igazítva – fókuszált vagy együttműködő munka, telefonfülke, közösségi tér és még sok más!
• Könnyű megközelíthetőség tömegközlekedéssel és autóval is.
Munkavégzés helye: Budapest One Business Park (Budapest, XI. kerület)
Még nem győztünk meg? Akkor tekintsd ezt meghívásnak – gyere el, nézd meg hol és hogyan dolgozunk, akár egy kávé mellett vagy a csocsóasztalnál!