Kereskedelmi asszisztens

Kerekedelmi asszisztenst keresünk sales üzletág támogatására.
Feladatok
• Kapcsolattartás külföldi és belföldi beszállítóinkkal
• Ügyfeleinknek szóló egyedi ajánlatok készítése és üzleti kapcsolattartás
• Árlisták készítése és kezelése
• Logisztikai, szállítmányozási feladatok
• Webes és ERP rendszereink, valamint adatbázisaink kezelése
• Gyártóink termékeinek menedzselése
• Folyamataink fejlesztése és dokumentálása
• Gyártói visszatérítések kezelése, nyilvántartása és adminisztrálása
• Riportok elkészítése
• Egyéb adminisztratív feladatok
Elvárások
• Utolsó féléves, vagy utolsó éves főiskolai, egyetemi tanulmányok
• Magabiztos számítástechnikai ismeretek (Office - különösen Excel, Gmail)
• Valamilyen adatbázis kezelő - ERP vagy CRM rendszer, és szoftverek ismerete
• Tárgyalóképes, magabiztos angol nyelvtudás írásban és szóban
• Heti minimum 30 óra vállalása hosszútávon, majd a későbbiekben főállású lehetőség.
Egyéb
Amit kínálunk:
• Családias környezet
• Fiatalos, jókedvű csapat
• Tanulási, fejlődési lehetőség
• Innovatív eszközök használata
• Kreatív, motiváló légkör, ahol az egyéni teljesítménynek és a csapatmunkának is nagy szerepe van
• Piacképes jövedelem
• Home office lehetőség
Alapadatok
Helyszín:
Budapest 2. ker.
Munkaidő:
8:00-17:00
Heti Munkaidő:
30 - 40 óra
Szakterület:
Általános irodai, Pénzügy, könyvelés, bérszámfejtés, Telefonos, Back office
Elvárt nyelvtudás:
magyar, angol
Bérezés:
2000-2300 Ft/óra
Azonosító:
#26270
Ütemezés
Időtartam:
folyamatos
Munkakezdés:
Önéletrajzos jelentkezést követően
Oszd meg ismerőseiddel

Ahhoz, hogy jelentkezni tudj az állásra, előbb be kell jelentkezned.

BELÉPEK ÉS JELENTKEZEM

Nem vagy még tag? Regisztrálj itt egyszerűen!

Regisztráció után tudsz csatlakozni a MŰISZhez és jelentkezni a munkára.

Regisztráció

+36