Kereskedelmi asszisztens
Kerekedelmi asszisztenst keresünk sales üzletág támogatására.
Feladatok
• Ügyfeleinknek szóló egyedi ajánlatok készítése és üzleti kapcsolattartás
• Árlisták készítése és kezelése
• Logisztikai, szállítmányozási feladatok
• Webes és ERP rendszereink, valamint adatbázisaink kezelése
• Gyártóink termékeinek menedzselése
• Folyamataink fejlesztése és dokumentálása
• Gyártói visszatérítések kezelése, nyilvántartása és adminisztrálása
• Riportok elkészítése
• Egyéb adminisztratív feladatok
Elvárások
• Magabiztos számítástechnikai ismeretek (Office - különösen Excel, Gmail)
• Valamilyen adatbázis kezelő - ERP vagy CRM rendszer, és szoftverek ismerete
• Tárgyalóképes, magabiztos angol nyelvtudás írásban és szóban
• Heti minimum 30 óra vállalása hosszútávon, majd a későbbiekben főállású lehetőség.
Egyéb
• Családias környezet
• Fiatalos, jókedvű csapat
• Tanulási, fejlődési lehetőség
• Innovatív eszközök használata
• Kreatív, motiváló légkör, ahol az egyéni teljesítménynek és a csapatmunkának is nagy szerepe van
• Piacképes jövedelem
• Home office lehetőség