Irodai asszisztens
Partnerünk közel 20 éve kínál informatikai megoldásokat ügyfelei részére.
Irodai asszisztens pozícióba várunk jelentkezőket, azonnali kezdéssel.
Irodai asszisztens pozícióba várunk jelentkezőket, azonnali kezdéssel.
Feladatok
• Recepciós feladatok ellátása
• Posta kezelése, futárok kezelése
• Telefonhívások kezelése, belső kommunikáció támogatása
• Adminisztratív jellegű feladatok (számla rögzítés CRM rendszerben)
Elvárások
• Irodai programok felhasználói szintű ismerete (Outlook, Word, Excel)
• Társalgási szintű angol nyelvtudás
• Precizitás és szervező képesség, prioritások kezelése
• Jó kommunikációs és problémamegoldó képesség
Egyéb
• Stabil háttér
• Fiatalos, lendületes, együttműködő csapat
• Családias légkör
• Színvonalas irodai munkakörnyezet
• Használható gyakorlati tapasztalatok megszerzésének lehetősége
• Folyamatos, hosszú távú munkalehetőség az egyetemi tanulmányok alatt
• Fejlődési lehetőség; változatos, önálló és felelősségteljes munkakör