Irodai asszisztens

Partnerünk közel 20 éve kínál informatikai megoldásokat ügyfelei részére.

Irodai asszisztens pozícióba várunk jelentkezőket, azonnali kezdéssel.
Feladatok
• Futó projektek nyilvántartása, vezetése (projektmenedzsment)
• Recepciós feladatok ellátása
• Posta kezelése, futárok kezelése
• Telefonhívások kezelése, belső kommunikáció támogatása
• Adminisztratív jellegű feladatok (számla rögzítés CRM rendszerben)
Elvárások
• Asana projektmenedzsment szoftver ismerete
• Irodai programok felhasználói szintű ismerete (Outlook, Word, Excel)
• Társalgási szintű angol nyelvtudás
• Precizitás és szervező képesség, prioritások kezelése
• Jó kommunikációs és problémamegoldó képesség
Egyéb
Amit kínálunk:
• Stabil háttér
• Fiatalos, lendületes, együttműködő csapat
• Családias légkör
• Színvonalas irodai munkakörnyezet
• Használható gyakorlati tapasztalatok megszerzésének lehetősége
• Folyamatos, hosszú távú munkalehetőség az egyetemi tanulmányok alatt
• Fejlődési lehetőség; változatos, önálló és felelősségteljes munkakör
Alapadatok
Helyszín:
Budapest 1. ker.
Munkaidő:
8:30-17:00
Heti Munkaidő:
20 - 30 óra
Szakterület:
Általános irodai
Elvárt nyelvtudás:
magyar, angol
Bérezés:
2000 Ft/ óra
Azonosító:
#12958
Ütemezés
Időtartam:
folyamatos
Munkakezdés:
Önéletrajzos jelentkezést követően
Oszd meg ismerőseiddel

Ahhoz, hogy jelentkezni tudj az állásra, előbb be kell jelentkezned.

BELÉPEK ÉS JELENTKEZEM

Nem vagy még tag? Regisztrálj itt egyszerűen!

Regisztráció után tudsz csatlakozni a MŰISZhez és jelentkezni a munkára.

Regisztráció

+36