Irodai Adminisztráció Üzletfejlesztési területen

Dolgozz a Grant Thornton csapatában!
Adminisztrációs feladatokra, részmunkaidős diákot keresünk!
Feladatok
• Vállalati információlekérdezések kezelése
• Háttérellenőrzési folyamatok adminisztrációja
• Általános irodai adminisztrációs feladatok ellátása
• Belső adatbázisok és rendszerek kezelése, frissítése
• Üzletfejlesztési csapat támogatása
• Eseti, ad-hoc feladatok elvégzése
Elvárások
• Minimum középfokú végzettséget
• Irodai adminisztrációs területen szerzett minimális tapasztalatot
• Alapfokú angol nyelvtudást
• Heti 20 órás munkavégzést
• Felhasználói szintű számítógépes ismereteket
• Precíz munkavégzést
• Jó kommunikációs készséget
Egyéb
Munkavégzés helye: 13. kerület Dévai u.
Munkaidő: Hétköznap 08:00-18:00 között megbeszélés szerint heti 20 órában megbeszélés szerint.

Mit kínálunk neked?
• Támogató, barátságos munkakörnyezetet
• Céges rendezvényeket, programokat
• Napi 4-6 órás munkavégzést

Miért jó nálunk dolgozni?
Lehetőséged lehet olyan nemzetközi környezetben dolgozni, ahol felelősségteljes és kihívást jelentő munkát végezhetsz, valamint kihasználhatod és tovább bővítheted szakmai tudásodat.
Támogatjuk a szakmai fejlődést, hiszünk abban, hogy a Te személyes szakmai kiteljesedésed mindannyiunk számára értéket teremt.
Fontos számunkra a kollégáink egészsége, a munka-magánélet egyensúlyának fenntartása, így a home office lehetőség is nyitott a munkatársak számára.
A közös megbeszéléseken várjuk és örömmel vesszük az ötleteket és a javaslatokat. Mindenki véleményére kíváncsiak vagyunk. Emellett a kommunikációs készségedet is tudod fejleszteni, az ügyfelekkel való folyamatos kapcsolattartásnak köszönhetően.
Irodánk Budapesten, a 13. kerület központi részén, jól megközelíthető helyen, a Dévai irodaházban található.

Mit kell még tudni rólunk?
A Grant Thornton az egyik legnagyobb könyvvizsgáló és tanácsadó szolgáltatásokat nyújtó nemzetközi hálózat, melyhez 73.000 munkatárs tartozik a világ 150 országában.
Tanácsadóink kiemelkedő szakmai tapasztalattal rendelkeznek, ügyfeleink igényeire fókuszálva nyújtanak hatékony és egyedi megoldásokat. Legyenek ügyfeleink földrajzilag bárhol, szakértőinktől mindenütt ugyanazt az alapos, lényeglátó hozzáállást, rugalmasságot és kiemelkedő szaktudást kapják. Küldetésünk, hogy szolgáltatásunkkal értéket teremtsünk ügyfeleink számára.
Alapadatok
Helyszín:
Budapest 13. ker.
Munkaidő:
Hétköznap 08:00-18:00
Heti Munkaidő:
20 - 30 óra
Szakterület:
Általános irodai, Adatrögzítés, Iratrendezés, Back office
Elvárt nyelvtudás:
magyar, angol
Bérezés:
2100 Ft/óra
Azonosító:
#27473
Ütemezés
Időtartam:
folyamatos
Munkakezdés:
Önéletrajzos jelentkezést követően
Oszd meg ismerőseiddel

Ahhoz, hogy jelentkezni tudj az állásra, előbb be kell jelentkezned.

BELÉPEK ÉS JELENTKEZEM

Nem vagy még tag? Regisztrálj itt egyszerűen!

Regisztráció után tudsz csatlakozni a MŰISZhez és jelentkezni a munkára.

Regisztráció

+36