Ingatlankezelési gyakornok Real Estate

Arra bátorítjuk kollégáinkat, hogy helytálljanak folyamatosan változó világunkban. Olyan munkatársakat keresünk, akik törekszenek a fejlődésre és a tanulásra, és akik szeretnének hatással lenni a jelenre vagy akár a jövőre. Magadra ismertél? Ha igen, akkor jelentkezz hozzánk!
A Siemens Real Estate csapatába keressük Ingatlangazdálkodási gyakornok kollégánkat, az alábbi feladatokra.
A Siemens Real Estate terület a saját ingatlanvagyon tervezéssel és annak menedzsmentjével foglalkozik. Ha érdekel a corporate real estate management világa, jelentkezz!
Feladatok
* Projekt adminisztráció és a területhez tartozó gazdasági folyamatok adminisztratív támogatása
* Stratégiai ingatlankezelés támogatása: dokumentációk és jelentések készítése és kezelése, tervezési folyamat támogatása
* Fenntarthatósági kezdeményezések támogatása (pl. energiamenedzsment, fogyasztási elemzések)
* Nagyobb meetingek segítése, a rendezvények indulásakor asszisztencia, jegyzőkönyv vezetése
* Épületkezelési (housing/facility) feladatok segítése
* Rendszeres bejárások, ellenőrzések megtartása
* Alvállalkozók munkájának ellenőrzése, segítése
* Épületfelügyeleti (BMS) rendszer kezelése
* Az intézményben felmerülő karbantartási, javítási feladatok megrendelése
* Kapcsolattartás társosztályokkal, beszállítókkal, partnerekkel
* Költöztetések / átbútorozások előkészítése, kapcsolattartás a különböző területekkel
* Irodabejárások szervezése és bonyolítása
Elvárások
* Folyamatban lévő gazdasági vagy műszaki tanulmányok (közgazdász, műszaki menedzser, villamos, építő vagy gépész mérnöki)
* Gazdasági és műszaki affinitás
* MS Office alkalmazások haladó szintű ismerete
* Magabiztos angol nyelvtudás
* Határozott, magabiztos személyiség
* Agilitás, nyitott személyiség
* Ügyfél orientált attitűd
* Tanulási vágy
Egyéb
Mit érdemes még tudnod?
* Heti munkaidő: minimum 16-24 óra

Miért a Siemens?
* Modern nemzetközi környezet, diverzitás
* Hosszú távú munkalehetőség
* Versenyképes juttatási csomag, cafeteria és teljesítményértékelés
* Egészségbiztosítás
* Céges laptop
* Vállalati jólléti program
* Irodai masszázs
* Vállalati pszichológus, mentális egészséget támogató programok
* Szakmai továbbképzések és online felületen elérhető képzések
* Részt vehetsz önkéntes és fenntarthatósági kezdeményezésekben is
* Home office és rugalmas munkavégzés
Alapadatok
Helyszín:
Budapest 14. ker.
Munkaidő:
8:00-17:00
Heti Munkaidő:
20 - 30 óra
Szakterület:
Általános irodai, Pénzügy, könyvelés, bérszámfejtés
Elvárt nyelvtudás:
magyar, angol
Bérezés:
2500-2800 Ft/óra
Azonosító:
#27124
Ütemezés
Időtartam:
folyamatos
Munkakezdés:
Önéletrajzos jelentkezést követően
Oszd meg ismerőseiddel

Ahhoz, hogy jelentkezni tudj az állásra, előbb be kell jelentkezned.

BELÉPEK ÉS JELENTKEZEM

Nem vagy még tag? Regisztrálj itt egyszerűen!

Regisztráció után tudsz csatlakozni a MŰISZhez és jelentkezni a munkára.

Regisztráció

+36