Customer complaint handling and quality assurance

Customer complaint handling and quality assurance

Feladatok
Ensures that complaints are resolved effectively and without delay and that those not resolved at the entity / country organization level have been escalated and taken into account in the competent entities.

- Analysis, processing, resolution of delivery customer complaints
- Providing support, if necessary, even at the country level, involving other departments (Front Office, Transport, Operation, Method)
- Identification of recurring and serious customer problems, their isolation, root cause analysis, correction and prevention
- Active communication with other departments in order to manage and resolve the problem
- Continuous monitoring of compliance with legal requirements and internal instructions
- Maintaining and developing the results of the area under your responsibility, based on the analysis and evaluation of metrics related to the area
- Applies basic quality techniques – G8D, 5W2H, root cause analyses
- Participation in various projects in order to increase customer service and satisfaction
Elvárások
- Fluency in English
- Experience in MS Office
Egyéb
Advantage:
- 1-2 years experience
- Logistic Engineer / Technical Engineer degree,
- Knowledge of ERP system (SAP, Manhattan)
Alapadatok
Helyszín:
Szigetszentmiklós
Munkaidő:
8:00-17:00
Heti Munkaidő:
20 - 30 óra
Szakterület:
Általános irodai, Ügyfélszolgálat, Back office, Szaktudást nem igénylő irodai
Elvárt nyelvtudás:
angol
Bérezés:
2200 Ft/óra
Azonosító:
#27862
Ütemezés
Időtartam:
folyamatos
Munkakezdés:
Önéletrajzos jelentkezést követően
Oszd meg ismerőseiddel

Ahhoz, hogy jelentkezni tudj az állásra, előbb be kell jelentkezned.

BELÉPEK ÉS JELENTKEZEM

Nem vagy még tag? Regisztrálj itt egyszerűen!

Regisztráció után tudsz csatlakozni a MŰISZhez és jelentkezni a munkára.

Regisztráció

+36