
Back office munkatárs
Az Europroperty Befektetési Alapkezelő Zrt. alaptevékenységének háttérműveleti, adminisztrációs (Back Office) területének koordinálása. Az Alapkezelő tevékenységével és a kezelt alapok nyilvántartásaival kapcsolatos adminisztrációs tevékenységek ellátása, irányítása a Kbftv. előírásainak és a belső szabályzatokban foglaltaknak megfelelően. Feladatát közvetlenül a vezérigazgató irányítása alatt, személyes felelősséggel végzi. Nem jogosult egyedi eszközökre vonatkozó befektetési döntések meghozatalára, és/vagy végrehajtására.
Feladatok
• eszközök értékelése, árazása;
• a kezelt portfóliók nettó eszközértékének a meghatározása;
• a befektetőkkel és az egyes portfóliókkal kapcsolatos nyilvántartások vezetése;
• a megkötött ügyletek teljesítése, kezelése, a bizonylatok (visszaigazolások) megküldését is ideértve;
• cash flow, illetve likviditásfigyelés;
• bankkivonatok, a partner által aláírt szerződések ellenőrzése és az ügyletekhez való rendezése;
• befektetési szolgáltatók/brókerek által felszámított jutalékok mértékének ellenőrzése, egyeztetése;
• avizálás, a számlavezetővel és letétkezelővel való kapcsolattartás, ügyeletek elszámolási instrukcióinak elektronikus aláírással ellátott megküldése a letétkezelők részére;
• ügyletek elszámolódásának ellenőrzése;
• harmadik féllel kapcsolattartás, adatszolgáltatások;
• pénz- és értékpapír számlaegyenlegek egyeztetése a banki számlavezető rendszerek és a Társaság saját nyilvántartó rendszere között;
• a letétkezelő által előre jelzett esedékességek (kamat, lejárat, osztalék) figyelése;
• alapkezelési díj számítása.
• Alapkezelői nyilvántartó rendszer (Trasset) folyamatos vezetése (jogosultság: rögzítés, módosítás, törlés, jóváhagyás, ügyletek elszámolása, NEÉ számítás, riportok lekérdezése, árfolyamrögzítés, ingatlanügyletek karbantartása, kódszettek, költségtípusok beállítása, rögzítése) a négy-szem elv alapján
− Jelentésszolgálati feladatok:
• a Társaság és a kezelt portfóliók adatszolgáltatási kötelezettségeinek teljesítése (MNB, Tulajdonos, a Társaság tagsága esetén BAMOSZ, stb.) vezérigazgató által készített és/vagy jóváhagyott adatok alapján;
• jelentések elkészítése más külső felügyeleti szervek, hatóságok részére;
• az adatszolgáltatási kötelezettségek, illetve az ezekre vonatkozó előírások és azok változásainak figyelemmel kísérése és ellenőrzése;
• érintett területek értesítése a jelentéseket érintő törvényi változásokról;
• a jelentésszolgálati feladatok irányítása, szakmai támogatása;
• a könyvelő által készítésre kerülő pénzügyi kimutatások (mérleg, eredmény-kimutatás, cash-flow terv, alapok portfólió minősítési jelentése, értékpapír piaci jelentések), illetve ezek külső szolgáltató partner által történő elkészítésének támogatása;
• a Társaság vezérigazgatója, Igazgatósága és Felügyelőbizottsága számára készülő jelentések előállításának támogatása;
• együttműködés a könyvvizsgálókkal és más auditorokkal;
• közreműködés a belső, üzleti jelentések készítésében;
• jelentésszolgálati munkafolyamatok menedzselése és szabályozása
Elvárások
• felsőfokú tanulmányok