Irodai Adminisztrátor

Mit kell még tudni rólunk?
A Grant Thornton az egyik legnagyobb könyvvizsgáló és tanácsadó szolgáltatásokat nyújtó nemzetközi hálózat, melyhez 73.000 munkatárs tartozik a világ 150 országában.
Tanácsadóink kiemelkedő szakmai tapasztalattal rendelkeznek, ügyfeleink igényeire fókuszálva nyújtanak hatékony és egyedi megoldásokat. Legyenek ügyfeleink földrajzilag bárhol, szakértőinktől mindenütt ugyanazt az alapos, lényeglátó hozzáállást, rugalmasságot és kiemelkedő szaktudást kapják. Küldetésünk, hogy szolgáltatásunkkal értéket teremtsünk ügyfeleink számára.
Feladatok
• Beérkező telefonhívások kezelése
• Bejövő és kimenő postai és futár küldemények kezelése
• Számlaiktatás
• Tulajdoni lapok és térképmásolatok lekérése
• Spirálozás
• Dokumentumok összeállítása, szerkesztése PDF formátumban
Elvárások
• Precíz munkavégzést
• Jó kommunikációs készséget
• Minimum középfokú végzettséget
• Irodai adminisztráción szerzett minimális tapasztalatot
• Alapfokú angol nyelvtudást
• Felhasználói szintű számítógépes ismereteket
Egyéb
Mit kínálunk neked?
• Szuper csapatot, támogató munkakörnyezet
• Minden nap meghívunk kávézni/teázni
• Céges rendezvényeket, programokat
• Napi 4 órás munkavégzést
• Bruttó 2.250 Ft-os órabért
Miért jó nálunk dolgozni?
Lehetőséged lehet olyan nemzetközi környezetben dolgozni, ahol felelősségteljes és kihívást jelentő munkát végezhetsz, valamint kihasználhatod és tovább bővítheted szakmai tudásodat.
Támogatjuk a szakmai fejlődést, hiszünk abban, hogy a Te személyes szakmai kiteljesedésed mindannyiunk számára értéket teremt.
Fontos számunkra a kollégáink egészsége, a munka-magánélet egyensúlyának fenntartása, így a home office lehetőség is nyitott a munkatársak számára.
A közös megbeszéléseken várjuk és örömmel vesszük az ötleteket és a javaslatokat. Mindenki véleményére kíváncsiak vagyunk. Emellett a kommunikációs készségedet is tudod fejleszteni, az ügyfelekkel való folyamatos kapcsolattartásnak köszönhetően.
Irodánk Budapesten, a 13. kerület központi részén, jól megközelíthető helyen, a Dévai irodaházban található.
Alapadatok
Helyszín:
Budapest 13. ker.
Munkaidő:
Hétköznap 08:00-18:00
Heti Munkaidő:
20 - 30 óra
Szakterület:
Általános irodai, Back office, Szaktudást nem igénylő irodai
Elvárt nyelvtudás:
magyar, angol
Bérezés:
2250 Ft/óra
Azonosító:
#27870
Ütemezés
Időtartam:
folyamatos
Munkakezdés:
Önéletrajzos jelentkezést követően
Oszd meg ismerőseiddel

Ahhoz, hogy jelentkezni tudj az állásra, előbb be kell jelentkezned.

BELÉPEK ÉS JELENTKEZEM

Nem vagy még tag? Regisztrálj itt egyszerűen!

Regisztráció után tudsz csatlakozni a MŰISZhez és jelentkezni a munkára.

Regisztráció

+36