MENEDZSMENT TÁMOGATÁS GYAKORNOK

Az Országos Betétbiztosítási Alap (OBA) budapesti székhelyű, de országos hatáskörű, a betétbiztosítás révén a bankbetéteket és a betéteseket védő 25 fős szervezet, mely a pénzügyi stabilitási védőháló részeként több mint 30 éve végzi a betétesek kártalanítását.
Az OBA Családbarát Munkahely, rendelkezik ISO 9001:2015-ös minőségbiztosítási és ISO 27001:2022-es információbiztonsági irányítási rendszerekkel.
Szervezetünk kiterjedt nemzetközi kapcsolatrendszerrel rendelkezik, alapító tagja a betétbiztosítók európai és világszervezetének (EFDI, ill. IADI), multilaterális és bilaterális együttműködési megállapodásai vannak számos EU-s és EU-n kívüli ország betétbiztosítójával.
Feladatok
KIEMELT FELADATOK
• üzleti folyamatok támogatása (projekt koordináció, projekt menedzsment, folyamat optimalizáció, nyilvántartások vezetése, eseti jelleggel prezentációk, ill. megbeszélésekről rövid emlékeztetők készítése, felkészítők/policy összefoglalók készítése, hazai és nemzetközi jó gyakorlatokról összefoglalók készítése, folyamatfejlesztési, digitalizációs, valamint zöld ügyek/fenntarthatósági projektekben részvétel)
• közreműködés az OBA stratégia és az intézkedési tervek megvalósulásának nyomon követésében,
• az ügyvezető igazgató munkájának támogatása eseti feladatok végrehajtásával.
Elvárások
• felsőoktatási intézményben közgazdasági, üzleti adminisztráció, menedzsment, pénzügyi, műszaki menedzser, gazdaságinformatikai vagy jogi képzésen hallgatói jogviszony, legalább négy lezárt félévvel,
• irodai környezetben szerzett min. 2 hónapos munkatapasztalat,
• pénzügyi adminisztráció, IT projektek, digitalizáció és folyamatfejlesztés, zöld
ügyek/fenntarthatóság témakörök iránti szakmai érdeklődés,
• szorgalom, proaktivitás, önállóság, precizitás, kezdeményező készség, tulajdonosi szemlélet,
• jó kommunikációs készség, felsőfokú angol nyelvtudás (nem várunk nyelvvizsgát),
• digitális eszközök erős készségszintű használata (notebook + két külső monitoros munkaállomások),
• MS Office alkalmazások (Word, Excel, PowerPoint, Teams, stb.) erős felhasználói szintű, magabiztos használata, digitális megoldások iránti nyitottság,
• heti átlag min. 20 óra munkavégzés, min. 6 hónapon át, heti két nap kötelező irodai jelenléttel, melyből a szerdai nap fix, a másik megegyezés szerinti.
Egyéb
ELŐNYT JELENT
• irodai környezetben folyamatfejlesztési, digitalizációs, zöld ügyek/fenntarthatóság területen szerzett 2 hónapnál hosszabb idejű munkatapasztalat,
• a következő szoftverek közül egy vagy több felhasználói szintű ismerete: MS SharePoint, MS PowerBI, MS Copilot, HRmaster, DMS One, Business Central,
• külföldi (pl. ERASMUS) tapasztalat.
MIT KÍNÁLUNK?
• pozitív, barátságos légkör, lehetőség értékes szakmai tapasztalatszerzésre, fejlődésre,
• szakdolgozat íráshoz mentorálás, szakmai gyakorlat leigazolása,
• igényes, modern irodai környezet,

Alapadatok
Helyszín:
Budapest 9. ker.
Munkaidő:
Heti min. 20 óra
Heti Munkaidő:
20 - 30 óra
Szakterület:
Általános irodai
Elvárt nyelvtudás:
magyar, angol
Bérezés:
2200-2600 Ft/óra
Azonosító:
#26155
Ütemezés
Időtartam:
folyamatos
Munkakezdés:
Önéletrajzos jelentkezést követően
Oszd meg ismerőseiddel

Ahhoz, hogy jelentkezni tudj az állásra, előbb be kell jelentkezned.

BELÉPEK ÉS JELENTKEZEM

Nem vagy még tag? Regisztrálj itt egyszerűen!

Regisztráció után tudsz csatlakozni a MŰISZhez és jelentkezni a munkára.

Regisztráció

+36