
Adminisztratív támogatás (sales, pénzügy)
Cégünk a gyógyszeripar/egészségügyi szektor kereskedelmi területén működik
Dinamikusan növekvő csapatunkba keresünk lelkes gyakornokot, aki szeretné közelről megismerni a sales- és pénzügyi folyamatokat és értékes gyakorlati tapasztalatot szerezni.
Dinamikusan növekvő csapatunkba keresünk lelkes gyakornokot, aki szeretné közelről megismerni a sales- és pénzügyi folyamatokat és értékes gyakorlati tapasztalatot szerezni.
Feladatok
- Adatbázisok kezelése, riportok és kimutatások készítése
- Kapcsolattartás partnerekkel telefonon és e-mailben
- Ajánlatok, prezentációk előkészítésében való részvétel
- Sales meetingek előkészítése, jegyzetelés
- Napi operatív feladatokban való aktív részvétel (dokumentum kezelés, szkennelés, lefűzés, postázás… stb)
Elvárások
- MS Office magabiztos használata (Excel, PowerPoint előny)
- Jó kommunikációs készség, precizitás, nyitottság a tanulásra
- Proaktív hozzáállás, csapatszellem
Előny:
- Aktív angol nyelvtudás
- AI alkalmazási tapasztalatok
Munkaidő:
- Rugalmas, tanulmányokhoz igazítható, pl. minimum heti óraszám: 20 óra/hét
Egyéb
- Betekintés a gyógyszeripari kereskedelmi folyamatok mindennapjaiba
- Támogató, barátságos csapat és közvetlen mentorálás