Recepciós
Adminisztrátort keresünk modern irodaházba, akik akár azonnali kezdéssel heti 20 órában önállóan ellátna feladatokat.
Feladatok
- Nagykonyha és Teakonyha feltöltése: tea, cukor, tej
- Nagykonyhai kávégépek töltöttségének rendszeres ellenőrzése – feltöltése (kávé, szűrt víz), ürítése (zacctartály)
- Parkoló használat ellenőrzése 10 órakor - a tapasztaltak összevetése a foglalásokkal
- Bejövő posta kezelése – átvétel a portán, címzettek kiértesítése, levelek átadása/elzárása
- Kimenő posta kezelése – postás jön, elviszi minden nap
- Bejövő DHL levelek/csomagok átvétele, elzárása, címzett e-mailes kiértesítése
- Kommunikáció a helyszínen dolgozó takarítóval
- Megrendelt termékek átvétele – megfelelő helyre elzárása
- Egyéb napi feladatok, az ügyfél kérésére
Elvárások
- heti minimum 20 óra vállalása, legalább 1 éven át.
- minimum másodéves
- bármilyen irodai munkatapasztalat
- MS Office magabiztos felhasználó
- együttműködő, kedves, segítőkész személyiség