Recepciós
Légy részese a változásnak és teremts értéket a mindennapokban!
Recepciós csapatunk tagjaként sosem lesz unalmas egy napod. A mindennapok pörgése és a változatos feladatok biztosítják, hogy mindig új kihívásokkal találkozz.
Célunk, hogy támogassuk a többi részleget, miközben folyamatosan emeljük a szolgáltatásaink minőségét. Ha szeretnél egy dinamikus és segítőkész csapat tagja lenni, nálunk a helyed!
Recepciós csapatunk tagjaként sosem lesz unalmas egy napod. A mindennapok pörgése és a változatos feladatok biztosítják, hogy mindig új kihívásokkal találkozz.
Célunk, hogy támogassuk a többi részleget, miközben folyamatosan emeljük a szolgáltatásaink minőségét. Ha szeretnél egy dinamikus és segítőkész csapat tagja lenni, nálunk a helyed!
Feladatok
Mivel a részlegünk több, mint egyszerű fogadópont, számos területen kell helyt állnunk egyszerre. Legyen szó vendégek fogadásáról, teremfoglalások kezeléséről, postázásról, vagy a csomagok átvételéről és kiadásáról, minden tevékenységünkkel hozzájárulunk a cég gördülékeny működéséhez.
Csapatunk 11 főből és 2 diákból áll.
Főbb feladatok:
1. Vendégek fogadása és irányítása
• Érkezők üdvözlése, útbaigazítás.
• Vendégkártyák kezelése: kiadás, visszavétel, nyilvántartás.
2. Postázási és küldeménykezelési feladatok
• Küldemények kezelése, postázás lebonyolítása.
• Beérkező csomagok átvétele, ellenőrzése, címzettek értesítése, csomagok kiadása.
• Épületek közti küldemények kezelése.
3. Taxi- és futárrendelések
• Taxikártyák kezelése: kiadás, nyilvántartás vezetése.
• Kapcsolattartás szolgáltatókkal, rendelések intézése.
4. Nyomtató és irodaszerek kezelése
• Nyomtató kellékanyagok nyilvántartása, készletellenőrzés, rendelés.
• Irodaszerek nyilvántartása, pótlása, rendezett állapot fenntartása.
5. Teremfoglalások és rendezvények támogatása
• Teremfoglalások asszisztálása, teremütközések kezelése.
• Catering előkészítése, eszközök nyilvántartása.
• Rendezvények előkészületei, lebonyolítás támogatása.
6. Közös eszközök és dolgozói ajándékok kezelése
• Közös eszközök (pl. projektor, spirálgép) nyilvántartása, kiadási adminisztráció.
• Dolgozói ajándékok rendszerezése, kiosztása.
7. Kávé- és vízgépek karbantartása
• Meghibásodások jelentése a szolgáltató felé.
8. Ad hoc feladatok
• Új belépők fotózása.
• Facility coordinator távsegítség biztosítása.
Elvárások
• Betöltött 18. életév
• Aktív vagy passzív nappali tagozatos diák jogviszonyod van;
• Egy héten minimum három napot biztosan tudsz vállalni.
Egyéb
• Nyitott és befogadó munkakörnyezet, ahol az együttműködésre épülő csapatmunka érték;
• Munka-magánélet egyensúlyának támogatása, rugalmas vezetői hozzáállás;
• Bérezés: bruttó 1953 Ft/óra (25 év alatt ez a nettó összeg is).
Munkaidőd a következőképpen alakul:
• Heti 25 óra vállalása;
• A napi beosztás megbeszélés kérdése.
Felkeltettük az érdeklődésedet?
Kattints az oldal alján található ‘Jelentkezem erre az állásra’ gombra, majd töltsd fel a pályázati anyagodat.
Amennyiben ajánláson keresztül érkezel, a jelentkezéskor a ’Referencia’ mezőben válaszd ki a következő kategóriát: ‘Referred by a friend/network’, majd a ‘Megjegyzés’ mezőben tüntesd fel AJÁNLÓD NEVÉT és azt, hogy honnan ismeritek egymást.
Moving Healthcare. Moving You.
Az Abacus Medicine Group mozgásban tartja az egészségügyet. Változásra nyitott szemléletünkkel formáljuk és fejlesztjük az iparágat, ezáltal elősegítve a gyógyszerekhez való hozzáférést.
Küldetésünk nemcsak az egészségügyre, hanem Rád is hatással van. Egy világszerte több, mint 1300 fős, gondoskodó közösség tagja lehetsz. Vállalatunknál értékelünk és bízunk a szakértelmedben. Itt Te magad is hozhatsz érdemi változást. Formáljuk együtt az egészségügy jövőjét! Most rajtad a sor.
Szeretnél többet megtudni Rólunk?
Kövess minket Instagram és LinkedIn oldalainkon, kukkants bele az Abacus Medicine mindennapjaiba