Adminisztrációs gyakornok
A KÉSZ Csoport a régió egyik legsokoldalúbb portfóliójával rendelkező magyar vállalatcsoportja. Jelenleg a KÉSZ&GO tagvállalatunkhoz keressük új gyakornok kollégánkat Budapestre. Ez a tagvállalatunk, immár 15 éve biztosít flottamenedzsment szolgáltatásokat, nemcsak a cégcsoport részére, hanem külső, független ügyfeleknek is. Amennyiben egy sokoldalú és stabil munkahelyet keresel, várjuk a jelentkezésed a csapatba.
Feladatok
o Szerződések menedzselése, az esetleges hiányosságok kiszűrése és kezelése
o Számlák egyeztetése alvállalkozóinkkal
o Útnyilvántartások adategyeztetése, korrekciók lekövetése
o Biztosítási ügyintézések és a hozzá kapcsolódó dokumentumok eljuttatása
o Bérszámfejtő kollégákkal való kapcsolattartás és adategyeztetés
o Számlázás előkészítése, adategyeztetések lemenedzselése
o Hatósági ügyintézések támogatása (telefonon, e-mailen egyaránt)
o Cégünkhöz beérkező szerződések átnézése, valamint összevetése a belső nyilvántartásokkal
Elvárások
o Erős felhasználói szintű számítógépes ismeretek (MS Office)
o Adminisztrációban szerzett tapasztalat
o Alapfokú pénzügyi ismeretek
o Jó kommunikációs és problémamegoldó készséggel bírsz
o Pontos és precíz vagy
o Nem riadsz meg attól, ha önálló feladatot kapsz
o Szeretsz csapatban dolgozni
Egyéb
o B kategóriás jogosítvány
o Nyitottság a műszaki területek iránt (elősorban autóipar)