Adminisztrációs munkatárs

A Mercarius Flottakezelő az 1990-es évek hagyományos értelemben vett rent-a-car tevékenységéből fokozatosan, átgondolt stratégia mentén jutott el odáig, hogy mára, mint a legnagyobb magyar tulajdonú flottakezelő, több mint 12000 darabos gépjárműparkkal rendelkezik.

További sikereink eléréséhez keresünk Adminisztrációs diák-munkatársunkat.
Feladatok
Az alábbi feladatok várnak Rád:
• Archiválás (DOCIT)
• Hiánypótlások begyűjtése
• Egyéb adminisztrációs feladatok
Elvárások
Jelentkezz hozzánk, amennyiben:
• Rendelkezel adminisztratív munkakörben szerzett tapasztalattal,
• Kritikus esetben az ügyféllel való kommunikáció komfortzónádon belül van
• Jó kommunikációs készséggel és felhasználói szintű számítógépes ismeretekkel rendelkezel
• Precízen, önállóan végzed munkádat
• Hetente minimum 20 órában tudod vállalni a feladatot
Egyéb
Miért éri meg hozzánk csatlakoznod?
• Stabil vállalati háttér
• Modern irodai és szerviz környezet
• Szakmai fejlődési lehetőség egy dinamikusan fejlődő szervezetben
• Támogató, segítő légkör, csapat
• Csapatépítők, belső rendezvények
• Kávé, gyümölcsnap

Helyszín: 1139 Budapest, Lomb utca 30-32.
Munkaidő: h-p 08:00-16:30 és heti minimum 20 órát várunk el napi min. 4 óra
Időtáv: kb. 1 hónapos munka projektjelleggel

Alapadatok
Helyszín:
Budapest 13. ker.
Munkaidő:
8.00-16.30.
Heti Munkaidő:
20 - 30 óra
Szakterület:
Általános irodai, Back office, Szaktudást nem igénylő irodai
Elvárt nyelvtudás:
magyar
Bérezés:
2000 Ft/ óra
Azonosító:
#27130
Ütemezés
Időtartam:
folyamatos
Munkakezdés:
Önéletrajzos jelentkezést követően
Oszd meg ismerőseiddel

Ahhoz, hogy jelentkezni tudj az állásra, előbb be kell jelentkezned.

BELÉPEK ÉS JELENTKEZEM

Nem vagy még tag? Regisztrálj itt egyszerűen!

Regisztráció után tudsz csatlakozni a MŰISZhez és jelentkezni a munkára.

Regisztráció

+36