Adminisztratív munkatárs ( azonnali kezdéssel-07.31-ig)

XXIII. kerületi partnerünk részére keresünk teljes vagy részmunkaidős munkatársat,
Feladatok
Komplett beszerzési folyamatok háttértámogatása adminisztrációs vonalon, az alábbi feladatokkal:

- Bejövő számlák ellenőrzése, azok megrendelésekkel, szállítólevelekkel, munkalapokkal való iktatása, komplett dokumentum csomag összeállítása fizetésre a pénzügy számára
- Számla előkönyvelés, rögzítés
- Számla, szállítólevél szkennelés
- Nyitott megrendelések napi szintű követése(elemzése), ahol szükséges számlát bekérni, azt jelezni a beszerzés felé
- Számlák eljuttatása a pénzügyi osztályra a lehető legrövidebb időn belül
Elvárások
- Folyamatban lévő felsőfokú műszaki tanulmányok,
- Magabiztos számítógép ismeret ( Word és különösen Excel ismerete)
- A feladat vállalása 2024.07.31-ig ,
Egyéb
Munkaidő : Napi 4-8 óra.
Alapadatok
Helyszín:
Budapest 23. ker.
Munkaidő:
8.00-12.00.
Heti Munkaidő:
20 - 30 óra
Szakterület:
Általános irodai
Elvárt nyelvtudás:
magyar
Bérezés:
2200 Ft/ óra
Azonosító:
#25615
Ütemezés
Időtartam:
folyamatos
Munkakezdés:
Önéletrajzos jelentkezést követően
Oszd meg ismerőseiddel

Ahhoz, hogy jelentkezni tudj az állásra, előbb be kell jelentkezned.

BELÉPEK ÉS JELENTKEZEM

Nem vagy még tag? Regisztrálj itt egyszerűen!

Regisztráció után tudsz csatlakozni a MŰISZhez és jelentkezni a munkára.

Regisztráció

+36