HR és üzleti folyamatok gyakornok (csak akkor jelentkezz, ha megva legalább 6 lezárt féléved)

Az Országos Betétbiztosítási Alap (OBA) budapesti székhelyű, de országos hatáskörű, a betétbiztosítás révén a bankbetéteket és a betéteseket védő 25 fős szervezet, mely a pénzügyi stabilitási védőháló részeként több mint 30 éve végzi a betétesek kártalanítását.

Az OBA Családbarát Munkahely, rendelkezik ISO 9001:2015-ös minőségbiztosítási és ISO 27001:2022-es információbiztonsági irányítási rendszerekkel.

Szervezetünk kiterjedt nemzetközi kapcsolatrendszerrel rendelkezik, alapító tagja a betétbiztosítók európai és világszervezetének (EFDI, ill. IADI), multilaterális és bilaterális együttműködési megállapodásai vannak számos EU-s és EU-n kívüli ország betétbiztosítójával.
Feladatok
KIEMELT FELADATOK
• HR folyamatok támogatása (HR stratégia végrehajtásában közreműködés, HR folyamatfejlesztési, digitalizációs projektekben részvétel, projekt koordináció, projekt menedzsment, folyamat optimalizáció, nyilvántartások vezetése, eseti jelleggel prezentációk, ill. megbeszélésekről rövid emlékeztetők készítése, hazai és nemzetközi jó gyakorlatokról összefoglalók készítése,)
• egyéb, jellemzően adminisztrációs és eseti projekt feladatok ellátása.
Elvárások
MIT VÁRUNK?
• felsőoktatási intézményben gazdasági, HR vagy pszichológia képzésen hallgatói jogviszony, legalább hat lezárt félévvel, vagy korábbi alapdiploma a hivatkozott területeken és más képzési területen aktív hallgatói jogviszony,
• irodai környezetben szerzett min. 2 hónapos munkatapasztalat,
• HR témakörök, digitalizáció és folyamatfejlesztés iránti szakmai érdeklődés,
• szorgalom, proaktivitás, önállóság, precizitás, kezdeményező készség, tulajdonosi szemlélet,
• jó kommunikációs készség, középfokú angol nyelvtudás (nem várunk nyelvvizsgát),
• digitális eszközök erős készségszintű használata (notebook + két külső monitoros munkaállomások),
• MS Office alkalmazások (Word, Excel, PowerPoint, Teams, stb.) erős felhasználói szintű, magabiztos használata, digitális megoldások iránti nyitottság,
• a vizsgaidőszakon kívül heti átlag min. 20 óra munkavégzés, 3-6 hónapon át, minimum heti két nap kötelező irodai jelenléttel, melyből a szerdai nap fix, a másik megegyezés szerinti.
Egyéb
ELŐNYT JELENT

• irodai környezetben folyamatfejlesztési, digitalizációs, zöld ügyek/fenntarthatóság területen szerzett 2 hónapnál hosszabb idejű munkatapasztalat,
• HR gyakornoki tapasztalat,
• felsőfokú angol nyelvtudás (nem várunk nyelvvizsgát),
a következő szoftverek közül egy vagy több felhasználói szintű ismerete: MS SharePoint, MS PowerBI, MS Copilot, HRmaster, DMS One, MS Business Central,
• külföldi (pl. ERASMUS) tapasztalat.

MIT KÍNÁLUNK?
• pozitív, barátságos légkör, lehetőség értékes szakmai tapasztalatszerzésre, fejlődésre,
• szakdolgozat íráshoz mentorálás, szakmai gyakorlat leigazolása,
• igényes, modern irodai környezet,
• pozíciónak megfelelő, piacképes jövedelem.
Alapadatok
Helyszín:
Budapest 9. ker.
Munkaidő:
08:00-17:00
Heti Munkaidő:
20 - 30 óra
Szakterület:
Általános irodai, HR, toborzás
Elvárt nyelvtudás:
magyar, angol
Bérezés:
2200 Ft/óra
Azonosító:
#26465
Ütemezés
Időtartam:
folyamatos
Munkakezdés:
Önéletrajzos jelentkezést követően
Oszd meg ismerőseiddel

Ahhoz, hogy jelentkezni tudj az állásra, előbb be kell jelentkezned.

BELÉPEK ÉS JELENTKEZEM

Nem vagy még tag? Regisztrálj itt egyszerűen!

Regisztráció után tudsz csatlakozni a MŰISZhez és jelentkezni a munkára.

Regisztráció

+36