Adminisztrátor
A Robertson Hungary 2001 óta tevékenykedik a magyar kereskedelmi ingatlanpiacon. Szakterületünk kiterjed az irodai, üzlethelyiség, befektetési és ipari ingatlanok területére. Szakértő csapatunk rendelkezésükre áll, ingatlan vétel, eladás és bérbeadás területein, megvalósulási tanulmányok, és értékbecslések készítésében.
Feladatok
- adatbázis kezelése, adminisztrációs feladatok, amerikai szoftverben való iktatás,
- postán illetve e-mail-ben érkező számlák szkennelése, pénzügyi szoftverbe való iktatása
- iratrendezés, egyéb adminisztrációs asszisztencia
- szerda vagy csütörtök fél nap a XI. kerületi kihelyezett irodában két kolléganő mellett, iratok rendszerezése, lefűzése
Elvárások
- magabiztosan kommunikálsz angolul írásban és szóban egyaránt,
- jól ismered és tudod használni az MS Office-t, Powerpoint-ot, Excel-t is,
- legyen jó kommunikációs és kapcsolatteremtő képességed,
- hosszú távú munkalehetőség,
- legyél precíz, pontos, dinamikus személyiség, proaktív hozzáállással.
Egyéb
Heti két nap napi 4-6 órában, ideálisan nem egymást követő napokon, tehát
kedd, csütörtök
vagy
hétfő szerda
A munkavégzés helye a XI. kerületi kihelyezett irodánkban lesz, de esetenként előfordulhat, hogy a 13. kerületi irodában kell dolgozni.