HR gyakornok

A Siemens válaszokat biztosít korunk legégetőbb kérdéseire: infrastruktúrát építünk ott, ahol még nincs és fejlesztünk, ott, ahol van. Ellátjuk a világot energiával, segítünk az iparágak gördülékeny és fenntartható működtetésében és részt vállalunk a digitális jövő alapjainak lerakásában.

Arra bátorítjuk kollégáinkat, hogy helytálljanak folyamatosan változó világunkban. Olyan munkatársakat keresünk, akik törekszenek a fejlődésre és a tanulásra, és akik szeretnének hatással lenni a jelenre vagy akár a jövőre. Magadra ismertél? Ha igen, akkor jelentkezz hozzánk!
Feladatok
• Személyügyi adminisztráció: munkaügyi dokumentumok előkészítése, személyi anyagok naprakészen tartása (lefűzés, archiválás, szkennelése), személyügyi törzsadatok karbantartása
• Személyes ügyfélfogadáson részvétel (az újpalotai és csepeli gyári telephelyeken felmerülő feladatoktól függően)
• Közreműködés a belépéshez, kilépéshez kapcsolódó folyamat adminisztrációjában
• Közreműködés a belépő oktatás, időszakos orvosi vizsgálat adminisztrációjában
• Kompenzációs és juttatási folyamatokhoz kapcsolódó adminisztratív feladatok (pl.: cafeteria, egészségbiztosítás)
• Rendszeres és ad-hoc riportok készítése
Elvárások
• Magabiztos, folyékony angol nyelvtudás szóban és írásban
• Felsőfokú gazdasági/HR tanulmányok
• Irodai adminisztrációban szerzett tapasztalat
• Magabiztos felhasználói ismeretek a Microsoft Office alkalmazásokban (Word, Excel, Outlook, PowerPoint)
• Előnyt jelent: HR adminisztrációban szerzett tapasztalat
Egyéb
Mit érdemes még tudnod?
• Részmunkaidős foglalkoztatás lehetséges (min. heti 30 óra vállalása szükséges)
• Gyakornoki státusz munkaszerződéssel / iskolaszövetkezeten keresztüli foglalkoztatás

Miért a Siemens?
• Modern nemzetközi környezet, diverzitás
• Hosszú távú munkalehetőség
• Versenyképes juttatási csomag
• Céges laptop
• Vállalati jólléti program
• Irodai masszázs
• Vállalati pszichológus, mentális egészséget támogató programok
• Szakmai továbbképzések és online felületen elérhető képzések
• Részt vehetsz önkéntes és fenntarthatósági kezdeményezésekben is
• Home office és rugalmas munkavégzés

Értékeljük a teljesítményt, az egyéni hozzájárulást és figyelembe vesszük a különböző gondolkodásmódokat. Sokfélék vagyunk és elfogadjuk egymást, törekszünk arra, hogy olyan munkahelyet építsünk, amely tükrözi a társadalom sokszínűségét. Gyere, és teremtsünk együtt szebb holnapot!
Alapadatok
Helyszín:
Budapest 14. ker.
Munkaidő:
8:00-17:00
Heti Munkaidő:
30 - 40 óra
Szakterület:
Általános irodai, HR, toborzás, Szaktudást nem igénylő irodai
Elvárt nyelvtudás:
magyar, angol
Bérezés:
2300-2600 Ft/óra
Azonosító:
#26272
Ütemezés
Időtartam:
folyamatos
Munkakezdés:
Önéletrajzos jelentkezést követően
Oszd meg ismerőseiddel

Ahhoz, hogy jelentkezni tudj az állásra, előbb be kell jelentkezned.

BELÉPEK ÉS JELENTKEZEM

Nem vagy még tag? Regisztrálj itt egyszerűen!

Regisztráció után tudsz csatlakozni a MŰISZhez és jelentkezni a munkára.

Regisztráció

+36