Irodai adminisztrációs munka

Típus: Hostess / host

Azonosító: #14928

Bérezés: 1200 Ft/ óra

Munka leírása

Német cég magyar értékesítő irodájába keresünk megbízható, precíz, lelkes diákot hosszútávú adminisztratív, asszisztensi munkára azonnali kezdéssel.

Munkaidő: megegyezés szerint, heti 20 órában. Munkavégzés helye: Budapest, XI. kerület

Feladatok:
o Megkeresések, megrendelések előkészítése, feldolgozása
o Bejövő telefonhívások, e-mailek kezelése
o Ügyfelek részére rendelésekkel, szállításokkal kapcsolatos információ biztosítása
o Értékesítés munkájának adminisztatív támogatása
o A cég működtetése folyamán felmerülő kampány jellegű feladatok elvégzése, például leltározás, dokumentációs archívum rendezése, egyéb irodarendezéssel kapcsolatos tevékenységek, irodai beszerzés intézése

Amit kérünk:
o Adminisztratív területen, ügyfélszolgálaton szerzett tapasztalat
o Jó kommunikációs és problémamegoldó képesség
o Nyitott, kreatív, együttműködő személyiség
o Precíz és megbízható munkavégzés
o Magabiztos angol nyelvismeret szóban és írásban
o MS Office felhasználói szintű ismerete
o Lelkesedés

Fontos, hogy a tanulmányaid mellett is tudj vállalni heti 3-4 napot, illetve elvárjuk az előre megállapodott munkaidő betartását. A munkaidő beosztásában rugalmasak vagyunk, a lényeg, hogy lehessen Rád számítani!


Munkaidő

Heti 20 óra

Helyszín

XI. kerület

Bérezés

1200 Ft/ óra

Oszd meg!