Irodai anyagmozgatás/adminisztráció

Típus: Általános irodai adminisztrátor

Azonosító: #14766

Bérezés: 1176 Ft/óra

Munka leírása

Irodai anyagmozgatás és adminisztráció (6 órás)

A KÉSZ Csoport tagvállalatai tevékenységüket Magyarországon és Európa több országában, a technológiai és mérnöki iparágakban, a szálloda- és vendéglátóiparban, eszközkezelés és finanszírozás, valamint üzletviteli megoldások és szolgáltatások területén végzik.

Pozíció:
Irodai anyagmozgatás/adminisztráció

Feladatok:
• Irattárban, irodai kézi irattárban lévő feladatok ellátása
• Konténerben történő dobozok vagy dossziék rendezése
• Megadott adatok szerint dokumentumok kikeresésében adott segítségnyújtás
• Kikeresések előkészítése, ehhez társuló adminisztráció (Excel) vezetése
• Iratanyag betárolásához vagy iratselejtezéshez dobozolás, összehordás

Elvárások:
• Pontos, alapos, önálló munkavégzés
• Alapszintű számítógépes ismeretek (Excel)
• Nappali tagozatos hallgatói jogviszony

Munkavégzés tervezett ideje: munkanapokon 8-14 óra között (6 óra)
Tervezett időtartam: 2019 július – augusztus (A feladatok elvégzése függvényében hosszabb intervallumra is van lehetőség.)



Munkaidő

8:00-14:00

Helyszín

Kecskemét

Bérezés

1176 Ft/óra

Oszd meg!