Irodai adminisztráció (4 órás)

Típus: Általános irodai adminisztrátor

Azonosító: #14765

Bérezés: 1176 Ft/óra

Munka leírása

Irodai adminisztráció (4 órás)

A KÉSZ Csoport tagvállalatai tevékenységüket Magyarországon és Európa több országában, a technológiai és mérnöki iparágakban, a szálloda- és vendéglátóiparban, eszközkezelés és finanszírozás, valamint üzletviteli megoldások és szolgáltatások területén végzik.

Pozíció:
Irodai adminisztráció

Feladatok:
• Adminisztratív tevékenység elvégzésére
• Külső és belső postai küldemények kezelése (előírás szerinti matricázása, címzések ellenőrzése, lista alapján küldemények átvizsgálása)
• Napi dokumentációs és irattári tevékenységgel kapcsolatos adminisztráció vezetése, egyeztetése

Elvárások:
• Pontos, alapos, önálló munkavégzés
• Alapszintű számítógépes ismeretek (Excel)
• Nappali tagozatos hallgatói jogviszony

Munkavégzés tervezett ideje: munkanapokon 12-16 óra között (4 óra)
Tervezett időtartam: 2019 július – szeptember (A napi beosztás illetve a gyakoriság függvénye a későbbi munkavégzés lehetősége.)



Munkaidő

12:00-16:00 (napi 4 óra)

Helyszín

Kecskemét

Bérezés

1176 Ft/óra

Oszd meg!