Customer Support

Típus: Általános irodai adminisztrátor

Azonosító: #13929

Bérezés: 1600 Ft/óra

Munka leírása

A munka leírása:
Part time Customer Support Specialist-ünk feladata folyamatosan rendelkezésre állni munkaidőben hogy online help desk platformunkon keresztül (Zendesk) segítsenek szoftverünk felhasználóinak termékhasználattal kapcsolatos kérdéseikben. Hibajegyek (ticketek) fogadása, feldolgozása, megválaszolása minőségi és mennyiségi kvóták alapján.

Ami szükséges ehhez:
- nagy fokú türelem, empátia
- kiváló kommunikációs képességek (írott, beszélt)
- Angol nyelvtudás (kiváló írott, beszélt) a munka nagyrészt magyar nyelven, kisebb része angol nyelven zajlik, jellemzően nem anyanyelvi angol felhasználókkal. Előny: angol mellett, német nyelvtudás
- szeress tanítani, magyarázni
- bírd a sokszor repetitív munkát
- tudj minőségi és mennyiségi célok mentén teljesíteni (ezeket mérjük (ügyfél elégedettség, ticketek száma/óra,nap)
- tudj rendszeres visszajelzést adni az ügyfelek gyakori problémáiról, ismerd fel a lehetőségeket a support szolgáltatás javítására
- csapatmunka - a munkavégzés Budapesti irodánkban történik
- tanulni, fejlődni törekvés, agilitás

Amit nyújtunk:
- versenyképes kompenzáció
- impact - közvetlen hatásod lehet a termék fejlesztésére
- startup környezet, kiváló csapat
- rendszeres találkozási lehetőség a cég vezetőivel, munkatársaival, tanulási lehetőség egy gyorsan fejlődő technológiai cégnél
- nemzetközi munkakörnyezet (3 országban van irodánk, nemzetközi a csapatunk - Ausztria, Kanada, Bahrein)
- potenciálisan későbbi karrier lehetőség

Az Indivizo-ról:
Az Indivizo egy online automatizált videointerjú és kiválasztási rendszer. Segít a jelölteknek, hogy jobban megmutathassák a tehetségüket, és segít a cégeknek, hogy több embert ismerhessenek meg gyorsabban. Már 85 országban használták az alkalmazásunkat és olyan cégek használnak, mint a Telenor vagy a Telekom.



Munkaidő

de. vagy du. napi 6 óra, hosszú távon

Helyszín

XII. kerület

Bérezés

1600 Ft/óra

Oszd meg!