Adminisztratív feladatok ellátása

Típus: Általános irodai adminisztrátor

Azonosító: #13878

Bérezés: 1000 Ft/óra

Munka leírása

Főbb feladatok
• időrögzítési feladatok: jelenléti nyomtatás, javítás, berögzítés a szabadság, és túlóratervek alapján
• Shopfloor chartok, aláírólapok, információs nyomtatások kezelése
• munkahelyi standardok figyelése, hiánypótlása, korrekciója
• adatbegyűjtés (SD, Leadership Feedback előkészítése, HR irányába adatrögzítés (mindenféle támogatások, targonca oktatás, adópapírok, jelentkezések stb.)
• Karrier program szoftveres kezelése (SQM felület használata)
Munkakör betöltésének feltételei
• Folyamatban lévő szakirányú tanulmányok
• Idegen nyelv ismerete (angol és/vagy német) előny
• Magas szintű számítógépes ismeretek (Excel, Word, PowerPoint)
• Önálló, problémaorientált, strukturált analitikus gondolkodásmód
• Jó kommunikációs képesség


Munkaidő

Heti 20 óra

Helyszín

XXIII. kerület

Bérezés

1000 Ft/óra

Oszd meg!