Ügyfél kapcsolattartó (CRM munkatárs)

Típus: Általános irodai adminisztrátor

Azonosító: #12848

Bérezés: 1765 Ft/óra

Munka leírása

Ügyfél kapcsolattartó (CRM munkatárs)
azonnali kezdéssel - hosszútávon (minimum 4-6 hónapra)vállalandó.


Feladat:
- Budapest különböző kerületeiben épülő lakások műszaki átadása és birtokba adása az építésvezetőkkel együtt
- ügyfelekkel való folyamatos személyes ügyintézés, szervezés
- jegyzőkönyvek dokumentálása (excel, word, office programok)
- átadási dokumentáció összeállítása kezelése
- néha a központban (Sales office) irodai munka – ez a kevesebb, főleg előkészítés
-
Elvárások:
- jó kommunikációs képesség, konfliktuskezelés
- talpraesett személyiség
- képesség (és igény) az önálló munkavégzésre
- pontosság, megbízhatóság
- esetleges angoltudás előny, de nem elvárás
- felhasználói szintű számítógépes tudás


A munka időtartama általában heti 3-5 nap, de lehet hogy valamikor kevesebb, ez is nagyban függ az ügyféltől.


Munkaidő

9:00-17:00 (heti 3-5 nap)

Helyszín

VIII. kerület

Bérezés

1765 Ft/óra

Oszd meg!