konica logo

Ügyfélszolgálati gyakornok

Típus: Recepciós, ügyfélszolgálatos

Azonosító: #11535

Bérezés: 1000 Ft/óra

Munka leírása

Ügyfélszolgálati gyakornok

Mi lenne nálunk a feladatod?
Gyakornokként megismerheted az ügyfélszolgálati csapatunk működését, folyamatait, s értékes tapasztalatot szerezhetsz abban, hogyan kommunikálunk és működünk együtt az ügyfelekkel.
• Számlázással és toner jóváírásokkal kapcsolatos adminisztráció, adatok rögzítése a vállalatirányítási rendszerben
• Szervizelésre vonatkozó árajánlatok koordinálása: ügyfelek felől érkező kérések továbbítása a társosztályok felé, kollégák visszajelzése alapján árajánlatok elkészítése, kiküldése, nyomon követése, ügyfelekkel és társosztályokkal való kapcsolattartás szóban és írásban, státusz változás rögzítése
• Geo kódolási feladatok, gépeink GPS koordinálásával való ellátása
• Időszakosan igény esetén helyettesítés a recepción: ügyfelek, futárok fogadása, csomagok átvétele, kollégák értesítése, számlázás
• időszakonként, kimenő kampányhívásokban való részvétel.
• Ügyfélszolgálati csapat támogatása egyéb felmerülő adminisztratív feladatokban

Megfelelő lehetsz, ha:
• folyamatban lévő felsőfokú tanulmányokat folytatsz nappali tagozaton (gazdasági terület előny) és belefér az idődbe heti 20 óra munkavégzés (preferáltan napi 4 órában)
• kiváló kommunikációs készségekkel rendelkezel és szeretsz kapcsolatot teremteni másokkal
• ügyesen kezeled az MS Office alkalmazásokat
• precizitás, pontosság jellemez
• nyitott, talpraesett és pozitív személyiség vagy és szívesen dolgozol csapatban
Előnyt jelent:
• adminisztrációs vagy ügyfél kezelési területen szerzett tapasztalat

Amit mindezért cserébe kínálunk:
• nagy múltú, piacvezető multinacionális társaság támogatói hátterét
• lehetőséget a szakmai fejlődésre
• tapasztalatszerzési lehetőséget egy dinamikusan fejlődő, innovatív vállalatnál
• rugalmas időbeosztást


Munkaidő

8:00-17:00 (heti 20 óra)

Helyszín

XI. kerület

Bérezés

1000 Ft/óra

Oszd meg!