Operations Assistant

Típus: Általános irodai adminisztrátor

Azonosító: #10142

Bérezés: 1200 Ft/ óra

Munka leírása

ELVÁRT KÉPESSÉGEK / SZEMÉLYISÉGJEGYEK
• Kiemelkedően precíz, igényes és felelősségteljes munkavégzés
• Kiváló, személyiségből fakadó szervező készség
• Talpraesett, kommunikatív, pörgős, rugalmas, határozott személyiség
• Jó problémammegoldó és koncentrációs készség
• Magabiztos angol nyelvtudás, francia nyelvtudás előnyt jelent
• Magabiztos MS Excel ismeretek
• Akár pályakezdőknek is, de szakmai tapasztalat előnyt jelent
• Felsőfokú végzettség, vagy annak megfelelő társas és érzelmi intelligencia

FELADATOK
• Szállás, transzfer, és programok foglalása, a foglalások adminisztrációja
• Angol nyelvű kapcsolattartás partner irodákkal
• Programtervezetek elkészítése
• Nyilvántartások, elszámolások vezetése, árkalkulációk készítése
• A programok szervezéséhez, foglalásokhoz kapcsolódó támogató háttérmunka
• Kapcsolattartás meglévő partnerekkel, ügyfelekkel
• Új partnerek felkutatása, új program ajánlatok kialakítása, megszervezése

AMIT KÍNÁLUNK
• Fiatalos munkakörnyezet egy belvárosi irodában (Astoria környéke)
• Kicsi, gyorsan növekvő, de már stabil lábakon álló cég
• Tanulási, fejlődési lehetőség
• Versenyképes bér


Munkaidő

Heti 20-40 óra

Helyszín

VII. kerület

Bérezés

1200 Ft/ óra

Oszd meg!