Ügyfélszolgálati munkatárs (Német nyelvtudással)

A CHERRISK az első teljesen online biztosítási platform. Az osztrák UNIQA projektjének a célja, hogy megmutassa, hogy a biztosítás egy jó dolog és lehet egyszerűen, ügyfélbarát módon csinálni. Szeretnénk egy viszonylag szürke ágazatot színessé, érdekessé és az emberek számára hasznossá tenni.

Csapatunk új tagját keressük, mint:

Ügyfélszolgálati munkatárs (tárgyalóképes német és alapfokú angol)
Feladatok
Ami a feladatod lesz:
· Termékekkel, szolgáltatásokkal kapcsolatos kérdések megválaszolása
· Ügyfelek szerződésivel kapcsolatos ügyintézés, ügyfélkérések regisztrálása, végrehajtása és megválaszolása
· Ügyfélszolgálati tevékenységgel kapcsolatos háttértevékenységek ellátása
· Ügyféligény-felmérések végrehajtása, ügyfélelégedettség-vizsgálat
· Kockázatelbíráláshoz és kárrendezéshez kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása
· A biztosítási szerződésekhez érkező kérések feldolgozása
· Kárrendezés, valamint a kárrendezési eljárást támogató ügyfélhívások kezdeményezése
Elvárások
Amit kérünk:
· Min. 1-2 éves szakmai tapasztalat ügyfélszolgálati munkakörben (biztosítói tapasztalat előny)
· Tárgyalóképes német nyelvtudás
· Alapfokú angol nyelvtudás
· Megbízható számítógépes ismeretek
· Kiváló kommunikációs készség, hatékony problémakezelési képesség
Egyéb
Amit ajánlunk:
· Versenyképes juttatási csomag
· Home Office lehetőség
· Szakmai és nyelvi képzések
· Fiatalos csapat
· Kiváló munkakörülmények és környezet
Alapadatok
  • Helyszín: Budapest, XIII. kerület
  • Munkaidő: 8.00-17.00.
  • Heti Munkaidő: 20 - 30 óra
  • Szakterület: Általános irodai
  • Elvárt nyelvtudás: magyar, angol, német
  • Bérezés: 1700 Ft/ óra
  • Azonosító: #24027
Ütemezés
  • Időtartam: folyamatos
  • Munkakezdés: Önéletrajzos jelentkezést követően
Oszd meg ismerőseiddel