Sales adminisztrátor

Precíz és alapos személyiségnek tartod magad?
Szeretnél valódi ügyfeleknél valódi tapasztalatokat gyűjteni?

Ha megy az adminisztráció, az Excel és az angol, pontos vagy és imádod a pörgést, akkor olvass tovább, tetszeni fog az alábbi lehetőség!

Sales adminisztrátort keresünk!
Feladatok
A következő feladatokban várnánk segítségedet:

- Potenciális érdeklődők megkeresése LinkedInen keresztül.
- Kampányokhoz kapcsolódó adminisztratív feladatok elvégzése.
- Webinárok adminisztrálása.
- Riportok készítése.
- Együttműködés a projektben a sales munkatársakkal, valamint szükség esetén Ügyfeleinkkel is.
Elvárások
Elvárásaink feléd:

- Folyamatban lévő felsőfokú (BSc vagy MSc) tanulmányokkal rendelkezel.
- Magabiztosan használod az angol nyelvet (legalább középszintű tudás).
- Nem jelent gondot számodra az irodai alkalmazások használata, erős számítósépes ismereteid vannak (Word, Excel).
- Erős adminisztratív készséggel rendelkezel.
- Tudsz csapatban gondolkozni és dolgozni. nyitott hozzáállásoddal hosszú távon támogatod csapatunkat.
Egyéb
Amit ajánlunk:

- Szakmai fejlődési lehetőség.
- Izgalmas nemzetközi projektek.
- Tervezett karrierút és egy szuper fiatalos csapat.
- Kellemes irodai környezet a Gellért hegy lábánál, kreatív csapatépítők.
- Rugalmas munkavégzés, hibrid home office rendszer.
- Cégen belüli oktatás és képzések, tudásmegosztás.

Munkavégzés helye: Budapest, XI. Kerület (Móricz Zsigmond körtér)
Munkaidő: Minimum 24 óra/hét, rugalmas
Alapadatok
  • Helyszín: Budapest, XI. kerület
  • Munkaidő: 8.00-17.00.
  • Heti Munkaidő: 20 - 30 óra
  • Szakterület: Általános irodai
  • Elvárt nyelvtudás: -
  • Bérezés: 1588 Ft/ óra
  • Azonosító: #22821
Ütemezés
  • Időtartam: folyamatos
  • Munkakezdés: Önéletrajzos jelentkezést követően
Oszd meg ismerőseiddel