Irodai adminisztrátor (május 6, május 9)

Adminisztrátort keresünk modern irodaházba Május 12-13,., és/vagy 18-20. munkanapra választható (1-3 munkanap).

Feladatok
• bejövő-kimenő posta kezelése (ez annyiban merül ki, hogy a szolgáltatónknak a földszinten át kell adni a kimenőt és felvenni a bejövőt, regisztrálni egy formanyomtatványra)
• DHL-es küldeményeknél ugyanez a futárokkal
• Kommunikáció a helyszínen lévő 2 takarító személlyel. Velük nincs teendő, intézik a fertőtlenítést, konyha, mosdó töltéseket.
• 2 emelet tartozik a feladatokhoz, azt a munkaidő alatt néha be kell járni (erről külön leírás van, ha valami rendellenességet tapasztalnánk, kivel mit kell intézni)
• amennyiben a bérleményben bármilyen meghibásodás történik fel kell venni a kapcsolatot a helyi karbantartókkal, hogy intézhessék
• az egyéb napi apróbb feladatok
Elvárások
Elvárás:
- Angol nyelv ismerete szükséges
Egyéb
Háttérből szakmai segítség folyamatosan adott, partnerünknek fizikai jelenlétre lesz szükség az irodában.
Alapadatok
  • Helyszín: Budapest, XIII. kerület
  • Munkaidő: 9:00-17:00
  • Heti Munkaidő: 0 - 20 óra
  • Szakterület: Általános irodai, Szaktudást nem igénylő irodai
  • Elvárt nyelvtudás: magyar, angol
  • Bérezés: 1800 Ft/óra
  • Azonosító: #23151
Ütemezés
  • Időtartam: alkalmi
  • Munkakezdés: Önéletrajzos jelentkezést követően
Oszd meg ismerőseiddel