Recepciós (március 27-28.)
Adminisztrátort keresünk modern irodaházba.
Vállalható időpontok:
március 27. hétfő
március 28. kedd
Vállalható időpontok:
március 27. hétfő
március 28. kedd
Feladatok
• bejövő-kimenő posta kezelése (ez annyiban merül ki, hogy a szolgáltatónknak a földszinten át kell adni a kimenőt és felvenni a bejövőt, regisztrálni egy formanyomtatványra)
• DHL-es küldeményeknél ugyanez a futárokkal
• Kommunikáció a helyszínen lévő 2 takarító személlyel. Velük nincs teendő, intézik a fertőtlenítést, konyha, mosdó töltéseket.
• 2 emelet tartozik a feladatokhoz, azt a munkaidő alatt néha be kell járni (erről külön leírás van, ha valami rendellenességet tapasztalnánk, kivel mit kell intézni)
• amennyiben a bérleményben bármilyen meghibásodás történik fel kell venni a kapcsolatot a helyi karbantartókkal, hogy intézhessék
• az egyéb napi apróbb feladatok
• DHL-es küldeményeknél ugyanez a futárokkal
• Kommunikáció a helyszínen lévő 2 takarító személlyel. Velük nincs teendő, intézik a fertőtlenítést, konyha, mosdó töltéseket.
• 2 emelet tartozik a feladatokhoz, azt a munkaidő alatt néha be kell járni (erről külön leírás van, ha valami rendellenességet tapasztalnánk, kivel mit kell intézni)
• amennyiben a bérleményben bármilyen meghibásodás történik fel kell venni a kapcsolatot a helyi karbantartókkal, hogy intézhessék
• az egyéb napi apróbb feladatok
Elvárások
Elvárás:
- Angol nyelv ismerete szükséges
- Angol nyelv ismerete szükséges
Egyéb
Háttérből szakmai segítség folyamatosan adott, partnerünknek fizikai jelenlétre lesz szükség az irodában.
Alapadatok
- Helyszín: Budapest, XIII. kerület
- Munkaidő: 9:00-17:00
- Heti Munkaidő: 0 - 20 óra
- Szakterület: Általános irodai, Adatrögzítés, Recepciós, Szaktudást nem igénylő irodai
- Elvárt nyelvtudás: magyar, angol
- Bérezés: 1800 Ft/óra
- Azonosító: #23151
Ütemezés
- Időtartam: alkalmi
- Munkakezdés: Önéletrajzos jelentkezést követően