MUNKAÜGYI GYAKORNOK (Kecskeméten)

A KÉSZ Csoport az ország egyik legnagyobb építőipari vállalata közel 40 éves múltra tekint vissza, és a tervezéstől, a gyártáson, kivitelezésen át az ingatlan üzemeltetésig terjed a portfóliója. A KÉSZ Consulting Kft. a vállalatcsoport tagvállalatainak nyújt számviteli, pénzügyi, informatikai, kommunikációs és humán szolgáltatásokat. Célunk, hogy az általunk nyújtott minőségi üzleti szolgáltatások lehetővé tegyék partnereink számára, hogy teljes figyelmükkel fő tevékenységük felé fordulhassanak. Az új kollégát MUNKAÜGYI GYAKORNOK munkakörben szeretnénk csapatunkban üdvözölni.


Feladatok
Miben számítunk rád?
Papír alapú munkaügyi dokumentumok digitalizálásában
Papír alapú és digitalizált dokumentumok rendszerezésében, lefűzésében
Adatrögzítésben a munkaügyi rendszerünkben
Nyilvántartások vezetésében excelben
Új munkavállalók beléptetésének segítésében
Elvárások
Rád építünk, ha...
Folyamatban lévő nappali tagozatos tanulmányokat folytatsz
Heti min. 24 órát tudsz dolgozni
A hétfői és szerdai munkanapokat tudod vállalni, legalább délelőtt.
Monotónia tűrésed kimagasló
Precíz és igényes vagy a munkádra
Egyéb
Munkádért cserébe
Egy dinamikusan fejlődő, fiatalos csapatba való csatlakozás lehetőségét kínáljuk
Folyamatos szakmai fejlődési lehetőséget biztosítunk
A nagyvállalati háttér és a multi jelleg egyedi kombinációját találod nálunk
Munkakör betöltése során előnyt jelent
Előny az azonnali munkakezdés
Adminisztratív vagy jogi tapasztalat, érdeklődés
Alapadatok
  • Helyszín: Kecskemét
  • Munkaidő: 8:00-17:00 (hétfő és szerda)
  • Heti Munkaidő: 20 - 30 óra
  • Szakterület: Általános irodai, HR, toborzás, Back office
  • Elvárt nyelvtudás: magyar
  • Bérezés: 1300 Ft/óra
  • Azonosító: #24188
Ütemezés
  • Időtartam: folyamatos
  • Munkakezdés: Önéletrajzos jelentkezést követően
Oszd meg ismerőseiddel