Adminisztrációs asszisztens

Gyakorlatias irodai pozíciót keresel, melyet heti minimum 20 órában végezhetnél? Szuper lenne, ha a diploma után már megfelelő referenciával rendelkeznél? Olyan céget keresel akik megadnák a megfelelő támogatást? Adminisztrációs asszisztens diákot keresünk, azonnali kezdéssel, hosszútávra!
Feladatok
• Általános irodai adminisztráció
• Postázás intézése
• Megrendelések, szállítólevelek lefűzése, rendszerezése
• Árellenőrzés
• Integrált rendszerben partner felvitele
• Integrált rendszerben a kiszámlázott tételek mennyiségi és ár ellenőrzése
• Szerződések előkészítése
• Egyéb dokumentumok scannelése, rendszerezése
Elvárások
• 18 év felett; Aktív nappali vagy passzív hallgatói jogviszony;
• Angol nyelvtudás (szóban és írásban egyaránt)
• MS Office ismeret;
• Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat előny;
• Jó problémamegoldó készség.
Egyéb
Munkaidő: heti 20 óra (2-3 napra elosztva).
A munkavégzés helye: Budaörs (Puskás Tivadar u.), tömegközlekedéssel jól megközelíthető irodapark.
Alapadatok
  • Helyszín: Budaörs
  • Munkaidő: 8.00-17.00.
  • Heti Munkaidő: 20 - 30 óra
  • Szakterület: Általános irodai, Back office, Szaktudást nem igénylő irodai
  • Elvárt nyelvtudás: magyar, angol
  • Bérezés: 2000 Ft/ óra
  • Azonosító: #24748
Ütemezés
  • Időtartam: folyamatos
  • Munkakezdés: Önéletrajzos jelentkezést követően
Oszd meg ismerőseiddel