Irodavezető

Partnerünk bemutatása:

Egy full-service reklámügynökség digitális szemlélettel és trükkös ötletekkel. Bármin is járjon az agyunk, integrált közösségi stratégiában gondolkodunk. Kicsi, de dinamikus csapatunk online, digitális marketing, ATL és BTL kampányok készítésével foglalkozik és nagy szükségünk van egy office menedzserre, aki megkönnyíti az életünket.
Feladatok
Milyen feladatok várnak rád?
- Postai küldemények feladása, postaláda ellenõrzése
- Közüzemi számlák nyilvántartása
- Irodaszer, tisztítószer, nyomdai kellékek (papír, nyomtatópatron) beszerzés
- Csomagolóanyagok beszerzése futározáshoz (pl. dobozrendelés)
- Jelenléti ív vezetése
- G-Roby rendelés, kávé, tea, ásványvíz beszerzés
- Futárkodás és futároztatás
- Elromlott háztartási/ irodai dolgok szereltetése vagy új beszerzése
- Fotózásokhoz és céges eseményekhez bevásárlás
- Konyha és tárgyal rendben tartása, szemét levitele, elpakolás
- Számlaiktatás (eseti)
- Kapcsolattartás takarítóval és fõbérlõvel, szakemberekkel (pl. vízvezeték-szerelõ)
- Virágok locsolása és gondozása
Elvárások
Mit várunk tõled?
- Heti 3 alkalommal 3-4 órás jelenlétet (hétfő, kedd, szerda)
- Problémamegoldó készséget, csapatszellemet
- Önálló feladatellátást, precizitást, felelõsségérzetet, hatékony feladatszervezést
Egyéb
Mit biztosítunk?
- Biztos céges háttér, kreatív környezet, jó hangulatú iroda a Móricz Zsigmond körtérnél
- Saját felelõsségi kör
- Kutya- és állatbarát iroda
- Jó referenciamunkák és kiemelkedõ, nemzetközi ügyfelek: Nikon, Nespresso, Generali, Arena Mall, Gyermelyi, Arany Ászok, BestByte …
Alapadatok
  • Helyszín: Budapest, XI. kerület
  • Munkaidő: Heti 3x4 óra
  • Heti Munkaidő: 20 - 30 óra
  • Szakterület: Általános irodai
  • Elvárt nyelvtudás: -
  • Bérezés: 1500 Ft/ óra
  • Azonosító: #14135
Ütemezés
  • Időtartam: folyamatos
  • Munkakezdés: Önéletrajzos jelentkezést követően
Oszd meg ismerőseiddel