IRODAI ADMINISZTRATÍV MUNKA HR TERÜLETEN

Irodai adminisztrátori feladatok ellátására keresünk precíz, pontos és megbízható diákokat június 1 és augusztus 15 közötti időszakra. Várjuk jelentkezésed, ha felhasználói szintű excel ismereteid vannak és a megadott időintervallumban heti 30-40 óra munkát tudsz vállalni.

A projekt után HR terület iránt érdeklődő diákoknak hosszútávra is lehetőséget biztosítunk gyakornoki feladatok ellátására.


Feladatok
- Szerződések digitalizálása
- Elektronikus személyi anyagok generálása
- Szerződések nyomtatása
- Szerződések kezelése (személyi anyagok és elektronikus szerződések ellenőrzése, rendszerezése, adatok rögzítése excel táblákban.
Elvárások
- Nappali tagozatos aktív vagy passzív jogviszony
- Heti legalább 30 óra vállalása
- Precíz, pontos munkavégzés
- Monotonitás tűrés
- Felhasználói szintű excel ismeret
IRODAI ADMINISZTRATÍV MUNKA HR TERÜLETEN

Kattints a logóra a partnerhez kapcsolódó munkák megtekintéshez.

Alapadatok
  • Helyszín: Budapest, XI. kerület
  • Munkaidő: 09:00-17:00
  • Heti Munkaidő: 30 - 40 óra
  • Szakterület: Általános irodai, Iratrendezés, Szaktudást nem igénylő irodai
  • Elvárt nyelvtudás: magyar
  • Bérezés: 1700 Ft/óra
  • Azonosító: #23751
Ütemezés
  • Időtartam: folyamatos
  • Munkakezdés: Önéletrajzos jelentkezést követően
Oszd meg ismerőseiddel