
Irodai asszisztens
Partnerünk több mint 10 éve kínál informatikai megoldásokat ügyfelei részére. Adminisztratív feladatok támogatására az alábbi pozícióba keresünk új munkatársat:
Irodai asszisztens
Irodai asszisztens
Feladatok
• Beszállítókkal és cég partnereivel való kapcsolattartás
• Recepciós feladatok ellátása,
• Bejövő számlák rögzítése CRM rendszerben,
• Szkennelés, iratkezelés,
• Posta kezelése, futárok kezelése
• Telefonos ügyintézés
• online felületek kezelése (Facebook, LinkedIn)
Elvárások
• Társalgási szintű angol nyelvtudás,
• Irodai programok felhasználói szintű ismerete (Word, Excel stb.)
Egyéb
• Stabil háttér
• Fiatalos, lendületes, együttműködő csapat
• Színvonalas irodai munkakörnyezet
• Családias légkör
• Használható gyakorlati tapasztalatok megszerzésének lehetősége
• Folyamatos, hosszú távú munkalehetőség az egyetem tanulmányok alatt
• Fejlődési lehetőség, változatos, önálló és felelősségteljes munkakör