Irodai anyagmozgatás/adminisztráció

Fejléc:
A KÉSZ Csoport tagvállalatai tevékenységüket Magyarországon és Európa több országában, a technológiai és mérnöki iparágakban, a szálloda- és vendéglátóiparban, eszközkezelés és finanszírozás, valamint üzletviteli megoldások és szolgáltatások területén végzik.

Feladatok
Feladatok:
• iratanyagok felmérése, rögzítése
• Irattári felmérés táblájának napi/heti aktualizálása, frissítése, adatok ellenőrzése
• Irattárban, irodai kézi irattárban lévő feladatok ellátása
• Konténerben történő dobozok vagy dossziék rendezése
• Megadott adatok szerint dokumentumok kikeresésében adott segítségnyújtás
• Kikeresések előkészítése, ehhez társuló adminisztráció (Excel) vezetése
• Iratanyag betárolásához vagy iratselejtezéshez dobozolás, összehordás
Elvárások
Elvárások:
• Pontos, alapos, önálló munkavégzés
• Alapszintű számítógépes ismeretek (Excel)
• Nappali tagozatos hallgatói jogviszony
Egyéb
Munkavégzés tervezett ideje: munkanapokon 8-16 óra között (6 óra)
Tervezett időtartam: 2020 október – 2021 március (A feladatok elvégzése függvényében hosszabb intervallumra is van lehetőség.)
Alapadatok
  • Alapadatok: Kecskemét
  • Munkaidő: 8:00-16:00
  • Heti Munkaidő: 20 - 30 óra
  • Szakterület: Általános irodai, Iratrendezés
  • Elvárt nyelvtudás:: magyar
  • Bérezés: 1294 Ft/óra
  • Azonosító: #21598
Ütemezés
  • Időtartam: folyamatos
  • Munkakezdés: Önéletrajzos jelentkezést követően
Oszd meg ismerőseiddel