ADMINISZTRÁCIÓS GYAKORNOK (Kecskeméten)

IRODAI ANYAGMOZGATÁS, ADMINISZTRÁCIÓS GYAKORNOK - KECSKEMÉT
Mi, a KÉSZ Csoport, a régió egyik legszélesebb portfóliójával -, a jövőre nézve pedig további ambiciózus tervekkel rendelkező magyar vállalatcsoportja vagyunk. Bár elsősorban építőipari márkaként ismerhetsz minket, az elmúlt közel 40 évben számos érdekeltségre tettünk szert egyéb piacokon is, mint a szálloda és vendéglátás, ipari technológia, ingatlanüzemeltetés- és fejlesztés, hajó- és vízépítés, szállítmányozás, flottakezelés, vagy épp üzleti szolgáltatások. Több, mint 2000 embert foglalkoztatunk a régióban, Magyarország mellett Romániában, Oroszországban, Ukrajnában, Szerbiában és Németországban is van irodánk. Egymásra alapozunk. A tudásra építünk.
Feladatok
Miben számítunk rád?
Irattárban, az irodai kézi irattárban lévő feladatok ellátásában
Konténerben történő dobozok vagy dossziék rendezésében
Megadott adatok szerint dokumentumok kikeresésében adott segítségnyújtásban
Kikeresések előkészítésében, ehhez társuló adminisztráció (Excel) vezetésében
Iratanyag betárolásához vagy iratselejtezéshez dobozolásban, összehordásban
Napi dokumentációs és irattári tevékenységgel kapcsolatos adminisztráció vezetésében, egyeztetésében
Elvárások
Nappali tagozatos hallgatói jogviszony
Pontos, alapos, önálló munkavégzés
Alapszintű számítógépes ismeretek (Excel, Word)
Egyéb
Munkádért cserébe
Stabil nagyvállalati hátteret biztosítunk
Folyamatos fejlődési lehetőséggel

Egyéb
Fontos számunka a kollégáink és jelöltjeink egészsége és biztonsága, így mind a kiválasztás során, mind a munkavégzés során nagy figyelmet fordítunk rá.
Jelenlegi helyzetben interjúink online zajlanak.
Alapadatok
  • Alapadatok: Kecskemét
  • Munkaidő: 8:00-17:00
  • Heti Munkaidő: 20 - 30 óra
  • Szakterület: Általános irodai, Iratrendezés
  • Elvárt nyelvtudás:: magyar
  • Bérezés: 1100 Ft/óra
  • Azonosító: #22653
Ütemezés
  • Időtartam: folyamatos
  • Munkakezdés: Önéletrajzos jelentkezést követően
Oszd meg ismerőseiddel