Irodai kisegítő – gyakornok (adminisztratív feladatok)
Partnercégünk irodai adminisztratív munkakörbe keres, angolul jól beszélő diákot.
Feladatok
- a szakmai területek adminisztratív munkájának segítése, széles körű feladatok ellátása (titkárság, pénzügy, HR, minőségirányítás/minőségbiztosítás, értékesítés, jogi terület)
- szakmai rendezvények támogatása, szerződés előkészítések, különböző adatbázisokba történő adatbevitel
- igénylésekhez kapcsolódó dokumentumok feltöltésének ellenőrzése
- dokumentációs folyamat segítése, papír alapú dokumentálás, archiválás
- angol nyelvű dokumentumok, folyamatleírások magyar nyelvre történő fordítása
- összefoglaló, összehasonlító táblázatok, diagramok készítése
- gyógyszerkészítményekkel kapcsolatos adminisztratív feladatok
- titkárság időnkénti helyettesítése
- szakmai rendezvények támogatása, szerződés előkészítések, különböző adatbázisokba történő adatbevitel
- igénylésekhez kapcsolódó dokumentumok feltöltésének ellenőrzése
- dokumentációs folyamat segítése, papír alapú dokumentálás, archiválás
- angol nyelvű dokumentumok, folyamatleírások magyar nyelvre történő fordítása
- összefoglaló, összehasonlító táblázatok, diagramok készítése
- gyógyszerkészítményekkel kapcsolatos adminisztratív feladatok
- titkárság időnkénti helyettesítése
Elvárások
- Munkaidő: Heti minimum 30 óra, irodai jelenléttel, preferáltan hét eleji fókusszal
- Angol nyelvtudás
- Office programok ismerete
- Angol nyelvtudás
- Office programok ismerete
Alapadatok
- Helyszín: Budapest, II. kerület
- Munkaidő: 08:00-17:00
- Heti Munkaidő: 30 - 40 óra
- Szakterület: Általános irodai
- Elvárt nyelvtudás: magyar, angol
- Bérezés: 1700 Ft/óra
- Azonosító: #20803
Ütemezés
- Időtartam: folyamatos
- Munkakezdés: Önéletrajzos jelentkezést követően