Logisztikai gyakornok
A Festo Kft Didactic üzletágának feladata műszaki képzések megszervezése, értékesítése a műszaki közép és felsőoktatás és az ipari szektor alkalmazottai számára.
A Festo Didactic üzletágának támogatására keresünk képzési adminisztrációban jártas diákot, adminisztrátori munkára, heti 20 órában. Hosszabb együttműködést képzeltünk el a kiválasztásra kerülő hallgatóval, azzal a perspektívával, hogy eredményes együttműködés esetén, a diák státusz megszűnésével esetleg alkalmazotti státuszban tovább foglalkoztatnánk. Természetesen nem kiválasztási kritérium, hogy a diák státusz megszűnésével nálunk képzelje el a jövőjét a jelölt, nem is ígérhetünk ilyet. Azonban fontos kiválasztási kritérium, hogy egy-két évre nálunk tervezze a jövőjét diákként.
A Festo Didactic üzletágának támogatására keresünk képzési adminisztrációban jártas diákot, adminisztrátori munkára, heti 20 órában. Hosszabb együttműködést képzeltünk el a kiválasztásra kerülő hallgatóval, azzal a perspektívával, hogy eredményes együttműködés esetén, a diák státusz megszűnésével esetleg alkalmazotti státuszban tovább foglalkoztatnánk. Természetesen nem kiválasztási kritérium, hogy a diák státusz megszűnésével nálunk képzelje el a jövőjét a jelölt, nem is ígérhetünk ilyet. Azonban fontos kiválasztási kritérium, hogy egy-két évre nálunk tervezze a jövőjét diákként.
Feladatok
• Vevőtörzs karbantartási feladatok (új vevők felvétele, vevőtörzs/pop-up módosítások);
• Online Shop regisztrációk, mail-box kezelése;
• Vevői számlákkal kapcsolatos ügyintézés (számla másolatok küldése kérésre, zárolt számlák listázása, intézése, egyedi számlázás);
• Ajánlatkövetési folyamathoz listák előkészítése;
• Rendelés feldolgozás e-mail fiók kezelése;
• Vevői portálok hibaüzeneteinek kezelése;
• Fuvarszervezés, ajánlatok bekérése, áru visszahozatala vevőtől;
• Szállítási reklamációk kezelése;
• Németországi visszáruk adatainak előkészítése;
• Vevői cikkszám feltöltések lista alapján;
• Szállítási határidők proactive követéséhez listák előkészítése;
• Projekt dokumentációk lefűzése;
• Kapcsolattartás vevőkkel, szállítókkal (konkrét vezetői utasítás alapján);
• Intrastat jelentés előkészítése;
• Beszállítói nyilatkozatok elkészítése vevői kérésre;
• Közvetlen felettes utasítására előre meghatározott egyéb feladatok végrehajtása.
• Online Shop regisztrációk, mail-box kezelése;
• Vevői számlákkal kapcsolatos ügyintézés (számla másolatok küldése kérésre, zárolt számlák listázása, intézése, egyedi számlázás);
• Ajánlatkövetési folyamathoz listák előkészítése;
• Rendelés feldolgozás e-mail fiók kezelése;
• Vevői portálok hibaüzeneteinek kezelése;
• Fuvarszervezés, ajánlatok bekérése, áru visszahozatala vevőtől;
• Szállítási reklamációk kezelése;
• Németországi visszáruk adatainak előkészítése;
• Vevői cikkszám feltöltések lista alapján;
• Szállítási határidők proactive követéséhez listák előkészítése;
• Projekt dokumentációk lefűzése;
• Kapcsolattartás vevőkkel, szállítókkal (konkrét vezetői utasítás alapján);
• Intrastat jelentés előkészítése;
• Beszállítói nyilatkozatok elkészítése vevői kérésre;
• Közvetlen felettes utasítására előre meghatározott egyéb feladatok végrehajtása.
Elvárások
Elvárások:
• Szakirányú felsőfokú tanulmányok
• Problémamegoldó alkat, elkötelezett csapatjátékos
• Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (Word, Excel, PowerPoint, Outlook)
• SAP-tapasztalat előny”
Munkaidő:
heti 20 óra. (Munkaidő hétfőtől péntekig 8:00 és 16:30 közötti tartományban tölthető le.)
• Szakirányú felsőfokú tanulmányok
• Problémamegoldó alkat, elkötelezett csapatjátékos
• Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (Word, Excel, PowerPoint, Outlook)
• SAP-tapasztalat előny”
Munkaidő:
heti 20 óra. (Munkaidő hétfőtől péntekig 8:00 és 16:30 közötti tartományban tölthető le.)
Alapadatok
- Alapadatok: Budapest, III. kerület
- Munkaidő: 08:00-16:30
- Heti Munkaidő: 20 - 30 óra
- Szakterület: Logisztika
- Elvárt nyelvtudás:: magyar, angol
- Bérezés: 1300 Ft/óra
- Azonosító: #21993
Ütemezés
- Időtartam: folyamatos
- Munkakezdés: Önéletrajzos jelentkezést követően