Irodai adminisztráció (Kecskemét)

A KÉSZ Csoport tagvállalatai tevékenységüket Magyarországon és Európa több országában, a technológiai és mérnöki iparágakban, a szálloda- és vendéglátóiparban, eszközkezelés és finanszírozás, valamint üzletviteli megoldások és szolgáltatások területén végzik.
Feladatok
Feladatok:
• Adminisztratív tevékenység elvégzésére
• Külső és belső postai küldemények kezelése (előírás szerinti matricázása, címzések ellenőrzése, lista alapján küldemények átvizsgálása)
• Napi dokumentációs és irattári tevékenységgel kapcsolatos adminisztráció vezetése, egyeztetése
• szkennelési feladatok (A4, vegyes méretű lapok)
• fájlok mentése, archiválása, átnevezése, rendezése és ellenőrzése
• iratanyagok dobozolása, iratjegyzékkel történő ellátása
Elvárások
Elvárások:
• Pontos, alapos, önálló munkavégzés
• Alapszintű számítógépes ismeretek (Excel)
• Nappali tagozatos hallgatói jogviszony
Egyéb
Munkavégzés tervezett ideje: munkanapokon 9-16 óra között (4/6 órás munkarendben)
Tervezett időtartam: 2020 október – 2020 december (A napi beosztás illetve a gyakoriság függvénye a későbbi munkavégzés lehetősége.)
Alapadatok
  • Alapadatok: Kecskemét
  • Munkaidő: 9:00-16:00
  • Heti Munkaidő: 20 - 30 óra
  • Szakterület: Általános irodai
  • Elvárt nyelvtudás:: -
  • Bérezés: 1294 Ft/óra
  • Azonosító: #21597
Ütemezés
  • Időtartam: folyamatos
  • Munkakezdés: Önéletrajzos jelentkezést követően
Oszd meg ismerőseiddel