Pénzügyi és vezetői asszisztens

Kik vagyunk?
Magyarország első employer brandingre specializálódott ügynöksége vagyunk.
Misszióinkhoz mérten egy szakmai magon alapuló, itthon egyedülálló módon kizárólag
munkáltatói márkaépítésre fókuszáló, vállalati HR-ben vagy ügynökségi kivitelezésben
gyakorlati tapasztalattal rendelkező pezsgő csapattal dolgozunk, akik évek óta napi szinten
szeretnek foglalkozni a hivatásukkal.
Kit keresünk?
Egy talpraesett egyetemistát, aki a tulajdonosaink “jobbkeze” tud lenni és besegít a pénzügyi
adminisztráció területén.
Feladatok
Feladataid lesznek nálunk:
● A tulajdonosok pénzügyi adminisztrációs segítése
● Szerződések előkészítése, lefűzése, postázása, aláiratása, iktatása
● Bélyegzés, nyomtatás, scannelés
● Postai teendők elintézése
● Kapcsolattartás a pénzügyi kollégákkal és projekt vezetőkkel
● Meetingek szervezése
● G-Drive és Trello rendszerezése, struktúra kiépítése
Elvárások
Íme pár fontos szempont, amit figyelembe fogunk venni a kiválasztás során:
● Pénzügyi és/vagy számviteli tanulmányokat folytatsz
● Aktív hallgatói jogviszonnyal rendelkezel (még legalább egy évig egyetemre jársz,
de úgy érzed van még szabad 20-30 órád a héten, amit pörgéssel töltenél)
● Lelkiismeretes és alapos vagy (Nem riadsz vissza a kihívásoktól, miközben
odafigyelsz a legapróbb részletekre is.)
● Ismered és tartod a határidőket (Szoktál Trelloban todo listát írni, a Google
naptárad tele van a legfontosabb emlékeztetőkkel.)
Alapadatok
  • Alapadatok: Budapest, XI. kerület
  • Munkaidő: 08:00-17:00
  • Heti Munkaidő: 20 - 30 óra
  • Szakterület: Általános irodai, Pénzügy, könyvelés, bérszámfejtés
  • Elvárt nyelvtudás:: magyar
  • Bérezés: 1412 Ft/óra
  • Azonosító: #14006
Ütemezés
  • Időtartam: folyamatos
  • Munkakezdés: Önéletrajzos jelentkezést követően
Oszd meg ismerőseiddel