HR Adminisztrációs Gyakornok

Ismerd meg a Schneider Electricet!

Fenntarthatóság, innováció, egyenlőség. Világszerte 119 országban több mint 135 ezer kolléga dolgozik a Schneider színeiben ezeken a küldetéseken. Magyarországon a budapesti irodánkban, négy gyárunkban és a logisztikai központunkban több mint 2000 kolléga alkotja a magyar Schneider Electric csapatot.
És hogy mivel foglalkozunk? Gyakorlatilag mindennel, ami energia, automatizálás és digitalizáció. Gyártunk termékeket ipari és lakossági igényekre is, illetve fő területeink közé tartozik az energiamenedzsment és az energiatanácsadás. Legyél Te is része a fenntartható jövő megteremtésének a Schneider Electric energetikai és digitális megoldásaival!
Bővebb információért rólunk kattints a https://www.se.com/hu/hu/about-us/careers/overview.jsp oldalra.
Feladatok
Ha precíz vagy, jól kommunikálsz, emellett nem áll távol tőled, hogy monotonabb adminisztratív feladatokat végezz, jelentkezz a HR Services csapatunkba! Nálunk lehetőséged nyílik betekintést nyerni egy komplex szervezet HR működésébe és bővíteni szakmai ismereteidet. Kölcsönös szimpátia esetén pedig hosszútávú karrierlehetőségek is várnak rád.

A feladataid közé tartozik majd:
• a munkavállalók anyagainak rendben tartása (offline és online módon is)
• HR szoftverek kezelése
• adminisztráció (különböző listák vezetése, ellenőrzése)
• új belépőkkel kapcsolatos teendőkben segédkezés (belépő anyagok összekészítése, folyamat nyomon követése)
• adatkonszolidáció
• riportok készítése
• számlakönyvelés előkészítése
• ad hoc teendők (a munkavállalók nagyon leleményesek és sokan vannak, így rengeteg különböző kérdés, megoldandó probléma merül fel)
Elvárások
Keressük azt az elhivatott diákot, akinek a pontosság az erőssége, nem riad meg a hirtelen helyzetektől és precízen végzi feladatait.

Nálunk a helyed, ha...
• Folyékonyan kommunikálsz angolul szóban és írásban
• Van aktív hallagatói jogviszonyod
• Jó érzéssel tölt el egy szép, átlátható Excel tábla vagy tökélesen rendezett mapparendszer
• Csapatjátékos vagy, de nem riadsz vissza az önálló munkavégzéstől sem
• A HR világában képzeled el a karrierutad

Előny, de nem feltétel, hogy legyen tapasztalatod a HR adminisztráció területén, illetve ha HR vagy más gazdasági területen végzed a tanulmányaidat. A legfontosabb, hogy motivált és érdeklődő legyél: minden mást megtanítunk Neked!
Egyéb
• Munkaidő: heti legalább 20 óra, rugalmas beosztásban.
• Munkavégzés helye: Néha megkérünk majd, hogy előre megbeszélt napokon dolgozz az irodából (Budapest, XIII. kerület), de egyébként Te döntheted el, hogy bejössz, vagy otthonról szeretnél dolgozni. A hibrid munkarendtől a járványhelyzet vége után sem köszönünk el.
• Munkába állás dátuma: minél hamarabb, rugalmasan
• Órabér: 1500 HUF/óra (bruttó)
• Céges laptopot és telefont biztosítunk
HR Adminisztrációs Gyakornok

Kattints a logóra a partnerhez kapcsolódó munkák megtekintéshez.

Alapadatok
  • Helyszín: Budapest, XIII. kerület
  • Munkaidő: 8:00-17:00
  • Heti Munkaidő: 20 - 30 óra
  • Szakterület: Általános irodai, HR, toborzás
  • Elvárt nyelvtudás: magyar, angol
  • Bérezés: 1500 Ft/óra
  • Azonosító: #22597
Ütemezés
  • Időtartam: folyamatos
  • Munkakezdés: Önéletrajzos jelentkezést követően
Oszd meg ismerőseiddel