HR gyakornok

A Siemens válaszokat biztosít korunk legégetőbb kérdéseire: infrastruktúrát építünk ott, ahol még nincs és fejlesztünk, ott, ahol van. Ellátjuk a világot energiával, segítünk az iparágak gördülékeny és fenntartható működtetésében és részt vállalunk a digitális jövő alapjainak lerakásában.
Feladatok
- Személyügyi adminisztráció: munkaügyi dokumentumok előkészítése, személyi anyagok naprakészen tartása, személyügyi törzsadatok karbantartása
- Személyi anyagok digitalizációja (dokumentumok scannelése és IT platform-ra feltöltése)
- Közreműködés a belépéshez, kilépéshez kapcsolódó folyamat adminisztrációjában
- Közreműködés a belépő oktatás, időszakos orvosi vizsgálat adminisztrációjában
- Kompenzációs és juttatási folyamatokhoz kapcsolódó adminisztratív feladatok (pl.: éves bérfejlesztés, cafeteria, egészségbiztosítás)
- Rendszeres és ad-hoc riportok készítése
Elvárások
- Heti legalább 30 órában dolgoznál
- Magabiztos, középfokú angol nyelvtudás szóban és írásban
- Felsőfokú gazdasági/HR tanulmányok
- Irodai adminisztrációban szerzett tapasztalat
- Magabiztos felhasználói ismeretek a Microsoft Office alkalmazásokban (Word, Excel, Outlook, PowerPoint)

Előnyt jelent: HR adminisztrációban szerzett tapasztalat
Egyéb
Miért a Siemens?
Azon túl, hogy versenyképes juttatási csomagot és modern, nemzetközi munkakörnyezet nyújtunk, sokfélék vagyunk és elfogadjuk egymást. Értékeljük a teljesítményt, az egyéni hozzájárulást és figyelembe vesszük a különböző gondolkodásmódokat.

Mit érdemes még tudnod?
Gyakornok státusz
Határozott idő (egy év)
HR gyakornok

Kattints a logóra a partnerhez kapcsolódó munkák megtekintéshez.

Alapadatok
  • Helyszín: Budapest, XIV. kerület
  • Munkaidő: 8:00-17:00
  • Heti Munkaidő: 30 - 40 óra
  • Szakterület: Általános irodai, HR, toborzás, Szaktudást nem igénylő irodai
  • Elvárt nyelvtudás: magyar, angol
  • Bérezés: 2100 Ft/óra
  • Azonosító: #23155
Ütemezés
  • Időtartam: folyamatos
  • Munkakezdés: Önéletrajzos jelentkezést követően
Oszd meg ismerőseiddel