HR Adminisztrációs Gyakornok
Ismerd meg a Schneider Electric-et!
Energetikai és automatizálási digitális megoldásokat biztosítunk a hatékonyság és a fenntarthatóság érdekében. A világ vezető energetikai technológiáit, a valós idejű automatizálást, a szoftvereket és szolgáltatásokat az otthonok, épületek, adatközpontok, infrastruktúrák és iparágak számára elérhető integrált megoldásokba egyesítjük. Elkötelezettek vagyunk az alapértékeink mellett: #fenntarthatóság #innováció #egyenlőség.
Ha precíz vagy, jól kommunikálsz, emellett nem áll távol tőled, hogy monotonabb adminisztratív feladatokat végezz, jelentkezz a HR Services csapatunkba! Nálunk lehetőséged nyílik betekintést nyerni egy komplex szervezet HR működésébe és bővíteni szakmai ismereteidet. Kölcsönös szimpátia esetén pedig hosszútávú karrierlehetőségek is várnak rád.
Energetikai és automatizálási digitális megoldásokat biztosítunk a hatékonyság és a fenntarthatóság érdekében. A világ vezető energetikai technológiáit, a valós idejű automatizálást, a szoftvereket és szolgáltatásokat az otthonok, épületek, adatközpontok, infrastruktúrák és iparágak számára elérhető integrált megoldásokba egyesítjük. Elkötelezettek vagyunk az alapértékeink mellett: #fenntarthatóság #innováció #egyenlőség.
Ha precíz vagy, jól kommunikálsz, emellett nem áll távol tőled, hogy monotonabb adminisztratív feladatokat végezz, jelentkezz a HR Services csapatunkba! Nálunk lehetőséged nyílik betekintést nyerni egy komplex szervezet HR működésébe és bővíteni szakmai ismereteidet. Kölcsönös szimpátia esetén pedig hosszútávú karrierlehetőségek is várnak rád.
Feladatok
• a munkavállalók anyagainak rendben tartása (offline és online módon is)
• adminisztráció (különböző listák vezetése, ellenőrzése)
• új belépőkkel kapcsolatos teendőkben segédkezés (belépő anyagok összekészítése, folyamat nyomon követése)
• adatkonszolidáció
• ad hoc teendők (a munkavállalók nagyon leleményesek és sokan vannak, így rengeteg különböző kérdés merül fel)
• adminisztráció (különböző listák vezetése, ellenőrzése)
• új belépőkkel kapcsolatos teendőkben segédkezés (belépő anyagok összekészítése, folyamat nyomon követése)
• adatkonszolidáció
• ad hoc teendők (a munkavállalók nagyon leleményesek és sokan vannak, így rengeteg különböző kérdés merül fel)
Elvárások
• Folyékonyan kommunikálsz angolul szóban és írásban
• Van aktív hallagatói jogviszonyod
• Jó érzéssel tölt el egy szép, átlátható Excel tábla vagy tökélesen rendezett mapparendszer
• Csapatjátékos vagy, de nem riadsz vissza az önálló munkavégzéstől sem
• A HR világában képzeled el a karrierutad
• Van aktív hallagatói jogviszonyod
• Jó érzéssel tölt el egy szép, átlátható Excel tábla vagy tökélesen rendezett mapparendszer
• Csapatjátékos vagy, de nem riadsz vissza az önálló munkavégzéstől sem
• A HR világában képzeled el a karrierutad
Egyéb
Előny, de nem feltétel, hogy legyen tapasztalatod a HR adminisztráció területén, illetve ha HR vagy más gazdasági területen végzed a tanulmányaidat.
(Egyéb)
• Munkaidő: heti legalább 20-25 óra, rugalmas beosztásban
• Munkavégzés helye: Budapest, 13. kerület
• Céges laptopot és telefont biztosítunk
(Egyéb)
• Munkaidő: heti legalább 20-25 óra, rugalmas beosztásban
• Munkavégzés helye: Budapest, 13. kerület
• Céges laptopot és telefont biztosítunk
Alapadatok
- Helyszín: Budapest, XIII. kerület
- Munkaidő: 8:00-17:00
- Heti Munkaidő: 20 - 30 óra
- Szakterület: Általános irodai, HR, toborzás
- Elvárt nyelvtudás: magyar
- Bérezés: 1800 HUF/hour
- Azonosító: #24765
Ütemezés
- Időtartam: folyamatos
- Munkakezdés: Önéletrajzos jelentkezést követően