„Call center” típusú feladat

Callcentere munkatársat keresünk.
Feladatok
Működéstámogatási, adminisztratív feladatok, és bejelentkezési telefonhívások kezelése

Részletei:
• szezonális gumicserére történő telefonos bejelentkezések felvétele az ügyviteli rendszerbe (expanda)
• flotta központi telefonszámra érkező alvállalkozóktól érkező üzenetek/kérések e-mailes továbbítása a kezelő felé
• CRM ticketek lezárása – belső feladatkezelő online felületen adatrögzítés
• és esetleg bizonylat sorbarakás lenne a feladat
Elvárások
• kiváló kommunikációs készség
• heti minimum 25-30 munkaóra vállalása ; 1,5 hónapos projektmunka
• Önállóság
• Precíz, pontos munkavégzés
Egyéb
Amit kínálunk:
• Sokrétű feladatkör, tapasztalatszerzési lehetőség
• Jó hangulat
Alapadatok
  • Helyszín: Budapest, XI. kerület
  • Munkaidő: 8:00-17:00
  • Heti Munkaidő: 20 - 30 óra
  • Szakterület: Általános irodai, Adatrögzítés, Telefonos, Iratrendezés, Ügyfélszolgálat, Szaktudást nem igénylő irodai
  • Elvárt nyelvtudás: magyar
  • Bérezés: 200 0 Ft/óra
  • Azonosító: #24998
Ütemezés
  • Időtartam: folyamatos
  • Munkakezdés: Önéletrajzos jelentkezést követően
Oszd meg ismerőseiddel