RÉSZMUNKAIDŐS ADMINISZTRÁCIÓS ASSZISZTENS

A BNP Paribas Real Estate nemzetközi hálózatának tagjaként az egyes irodák által megszerzett helyi tapasztalatokra támaszkodva magas színvonalú ingatlanpiaci szolgáltatásokat nyújtunk ügyfeleink részére.

A Robertson Hungary 2001 óta tevékenykedik a magyar kereskedelmi ingatlanpiacon. Szakterületünk kiterjed az irodai, üzlethelyiség, befektetési és ipari ingatlanok területére. Szakértő csapatunk rendelkezésükre áll, ingatlan vétel, eladás és bérbeadás területein, megvalósulási tanulmányok, és értékbecslések készítésében.

Részmunkaidős asszisztenst keresünk heti 10-20 órában, irodai ingatlanok területre.
Feladatok
- az irodai részleg munkájának segítése,
- adatbázis kezelése, adminisztrációs feladatok,
- közreműködés szakmai anyagok összeállításában hazai és nemzetközi ügyfelek részére,
- kapcsolattartás ügyfeleinkkel és bérbeadó partnerekkel,
- telefonos kapcsolatfelvétel potenciális ügyfelekkel.
Elvárások
- egyetemi/főiskolai hallgatói jogviszonnyal rendelkezel,
- magabiztosan kommunikálsz angolul írásban és szóban egyaránt,
- jól ismered és tudod használni az MS Office-t, Powerpoint-ot, Excel-t is,
- legyen jó kommunikációs és kapcsolatteremtő képességed,
- legyél cél- és eredményorientált,
- legyél precíz, pontos, dinamikus személyiség, proaktív hozzáállással.

ÖRÜLÜNK, HA:
- rendelkezel ingatlanpiaci tapasztalattal.
Egyéb
MIT KÍNÁLUNK?
- az irodai ingatlanpiac megismerését,
- tagja lehetsz egy dinamikus, fiatalos csapatnak, jó munkahelyi légkörben, egy inspiráló környezetben.
RÉSZMUNKAIDŐS ADMINISZTRÁCIÓS ASSZISZTENS

Kattints a logóra a partnerhez kapcsolódó munkák megtekintéshez.

Alapadatok
  • Helyszín: Budapest, VII. kerület
  • Munkaidő: Napi 4-6 óra
  • Heti Munkaidő: 0 - 20 óra
  • Szakterület: Általános irodai, Back office
  • Elvárt nyelvtudás: angol
  • Bérezés: 1600 Ft/ óra
  • Azonosító: #24353
Ütemezés
  • Időtartam: folyamatos
  • Munkakezdés: Önéletrajzos jelentkezést követően
Oszd meg ismerőseiddel