Adminisztrációs gyakornok

AZ INNOVATÍV KONICA MINOLTÁRÓL |
Az irodatechnikai piacon multifunkcionális berendezéseinken túl üzleti és működési folyamatokat támogató IT szolgáltatásokat nyújtunk, melyeknek fontos elemei a munkafolyamat-automatizálás, az IT infrastruktúrára, valamint biztonságra vonatkozó megoldások.

A nyomdaipar és az ipari nyomtatás területén digitális rendszereink mellett szoftveres megoldásokat kínálunk, továbbá üzleti tanácsadással és képzésekkel támogatjuk ügyfeleinket.

IoT videófelügyeleti rendszereink a teljeskörű biztonság nyújtása mellett ügyfeleinknek elemzéseket készítenek.
Feladatok
 A központi adminisztrációs osztály folyamatainak támogatása;
 A partnereinkkel kötött szerződések papírjainak kezelése;
 Excel nyilvántartás vezetése;
 A be nem érkezett szerződések miatt kapcsolattartás a partnerrel;
 A beérkezett szerződések aláíratása a megfelelő osztállyal;
 Az aláírt szerződések scannelése, lefűzése és a partner példányának visszapostázása.
Elvárások
 Felsőfokú tanulmányokat folytatsz;
 Otthonosan mozogsz az Excel, adatbázis kezelők világában;
 Tudod vállalni a heti 20 óra munkavégzést – rugalmas időbeosztásban;
 Precíz, pontos munkavégzés jellemző rád.
Egyéb
ELŐNYT JELENT |
 Adminisztrációs területen szerzett tapasztalat.

AMIT KÍNÁLUNK |
 Professzionális, szakmai támogató erőforrásokkal rendelkező csapat tagja lehetsz;
 Egy sikeres és dinamikus vállalat nemzetközi hátterét kínáljuk munkakörnyezetként;
 Továbbképzések, változatos feladatok, személyes és szakmai fejlődési lehetőség;
 A jövőben főállású munkavállalónkká is vállhatsz.
Adminisztrációs gyakornok

Kattints a logóra a partnerhez kapcsolódó munkák megtekintéshez.

Alapadatok
  • Alapadatok: Budapest, XI. kerület
  • Munkaidő: 08:00-17:00
  • Heti Munkaidő: 20 - 30 óra
  • Szakterület: Általános irodai
  • Elvárt nyelvtudás:: magyar, angol
  • Bérezés: 1290 Ft/óra
  • Azonosító: #22882
Ütemezés
  • Időtartam: folyamatos
  • Munkakezdés: Önéletrajzos jelentkezést követően
Oszd meg ismerőseiddel