Sales adminisztrátor

Precíz és alapos személyiségnek tartod magad?
Szeretnél valódi ügyfeleknél valódi tapasztalatokat gyűjteni?

Ha megy az adminisztráció, az Excel és az angol, pontos vagy és imádod a pörgést, akkor olvass tovább, tetszeni fog az alábbi lehetőség!

Sales adminisztrátort keresünk!
Tasks
A következő feladatokban várnánk segítségedet:

- Potenciális érdeklődők megkeresése LinkedInen keresztül.
- Kampányokhoz kapcsolódó adminisztratív feladatok elvégzése.
- Webinárok adminisztrálása.
- Riportok készítése.
- Együttműködés a projektben a sales munkatársakkal, valamint szükség esetén Ügyfeleinkkel is.
Expectations
Elvárásaink feléd:

- Folyamatban lévő felsőfokú (BSc vagy MSc) tanulmányokkal rendelkezel.
- Magabiztosan használod az angol nyelvet (legalább középszintű tudás).
- Nem jelent gondot számodra az irodai alkalmazások használata, erős számítósépes ismereteid vannak (Word, Excel).
- Erős adminisztratív készséggel rendelkezel.
- Tudsz csapatban gondolkozni és dolgozni. nyitott hozzáállásoddal hosszú távon támogatod csapatunkat.
Other
Amit ajánlunk:

- Szakmai fejlődési lehetőség.
- Izgalmas nemzetközi projektek.
- Tervezett karrierút és egy szuper fiatalos csapat.
- Kellemes irodai környezet a Gellért hegy lábánál, kreatív csapatépítők.
- Rugalmas munkavégzés, hibrid home office rendszer.
- Cégen belüli oktatás és képzések, tudásmegosztás.

Munkavégzés helye: Budapest, XI. Kerület (Móricz Zsigmond körtér)
Munkaidő: Minimum 24 óra/hét, rugalmas
Particulars
  • Location: Budapest, District 11
  • Working hours: 8.00-17.00.
  • Weekly working time: 20 - 30 hours
  • Specialization: General office
  • Required language skills: -
  • Wage: 1588 ft/ hour
  • Identification: #22821
Schedule
  • Period: permanent labour
  • Job start: After an application with CV
Share with friends