Recepciós

Adminisztrátort keresünk modern irodaházba, akik akár azonnali kezdéssel heti 20 órában önállóan ellátna feladatokat.
Tasks
- Érkezéskor és távozás előtt a teljes emelet ellenőrzése: mosdók, konyhák, irodatér tisztasága, tárgyalók berendezése, berendezések működőképessége. A bejárás (ellenőrzési lista előre egyeztetve) alatt bármilyen probléma felmerül a bérleményben, az Office Coordinátort értesíteni, a megfelelő karbantartást megkérni a hiba elhárítására. Aktuális telefonszám lista előre egyeztetve.
- Nagykonyha és Teakonyha feltöltése: tea, cukor, tej
- Nagykonyhai kávégépek töltöttségének rendszeres ellenőrzése – feltöltése (kávé, szűrt víz), ürítése (zacctartály)
- Parkoló használat ellenőrzése 10 órakor - a tapasztaltak összevetése a foglalásokkal
- Bejövő posta kezelése – átvétel a portán, címzettek kiértesítése, levelek átadása/elzárása
- Kimenő posta kezelése – postás jön, elviszi minden nap
- Bejövő DHL levelek/csomagok átvétele, elzárása, címzett e-mailes kiértesítése
- Kommunikáció a helyszínen dolgozó takarítóval
- Megrendelt termékek átvétele – megfelelő helyre elzárása
- Egyéb napi feladatok, az ügyfél kérésére
Expectations
- Angol nyelv ismerete szükséges
- heti minimum 20 óra vállalása, legalább 1 éven át.
- minimum másodéves
- bármilyen irodai munkatapasztalat
- MS Office magabiztos felhasználó
- együttműködő, kedves, segítőkész személyiség
Other
Háttérből szakmai segítség folyamatosan adott, partnerünknek fizikai jelenlétre lesz szükség az irodában.
Basic data
Location:
Budapest 13. ker.
Working time:
9:00-17:00
Weekly Working Hours:
0 - 20 hours
Specialization:
General office, Receptionist, Office work requiring no special skill
Expected language skills:
Hungarian, English
Wage:
1800 ft/hour
Job ID:
#24702
Scheduling
Duration:
casual labour
Start of work:
After an application with CV
Share with friends

To apply for the job, you must first log in.

I LOG IN AND APPLY

Not a member yet? Register here easily!

After registration you can join MŰISZ and apply for the job.

Registration

+36