Recepciós (április 6.)

Adminisztrátort keresünk modern irodaházba.
Vállalható időpontok:
2023 április 6.
Tasks
• bejövő-kimenő posta kezelése (ez annyiban merül ki, hogy a szolgáltatónknak a földszinten át kell adni a kimenőt és felvenni a bejövőt, regisztrálni egy formanyomtatványra)
• DHL-es küldeményeknél ugyanez a futárokkal
• Kommunikáció a helyszínen lévő 2 takarító személlyel. Velük nincs teendő, intézik a fertőtlenítést, konyha, mosdó töltéseket.
• 2 emelet tartozik a feladatokhoz, azt a munkaidő alatt néha be kell járni (erről külön leírás van, ha valami rendellenességet tapasztalnánk, kivel mit kell intézni)
• amennyiben a bérleményben bármilyen meghibásodás történik fel kell venni a kapcsolatot a helyi karbantartókkal, hogy intézhessék
• az egyéb napi apróbb feladatok
Expectations
Elvárás:
- Angol nyelv ismerete szükséges
Other
Háttérből szakmai segítség folyamatosan adott, partnerünknek fizikai jelenlétre lesz szükség az irodában.
Particulars
  • Location: Budapest, District 13
  • Working hours: 9:00-17:00
  • Weekly working time: 0 - 20 hours
  • Specialization: General office, Data recording, Receptionist, Office work requiring no special skill
  • Required language skills: Hungarian, English
  • Wage: 1800 ft/hour
  • Identification: #23151
Schedule
  • Period: casual labour
  • Job start: After an application with CV
Share with friends